1 nie działa amfetamina
2 Jak grasz w lotto to jak wylosujesz 3k kasy a miałeś na kącie 7k to później stan konta zmienia się na 3 k
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> public plugin_init() { register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /shop", "Sklep"); } public Sklep(id) { new tytul[25]; new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r1500$");//1 menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r3000$");//2 menu_additem(menu, "Tramal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r6000$");//3 menu_additem(menu, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r2000$");//4 menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r2000$");//5 menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r10000$");//6 menu_additem(menu, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r13000$");//7 menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cs_get_user_money(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 1500) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+10); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-1500); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 10 hp!"); } if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-1500); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 1: { if(kasa >= 3000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+25); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 25 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 2: { if(kasa >= 6000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+50); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-6000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-6000); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 3: { if(kasa >= 16000) { cs_set_user_money(id, kasa-2000); set_user_gravity(id, 0.5); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej!"); } if(kasa < 2000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 4: { if(kasa >= 2000) { cs_set_user_money(id, kasa-2000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,5000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(15,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales losowy perk!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(10,55); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(10,30); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus); } case 8: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(75,150); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cs_set_user_money(id, 16000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!"); } } } if(kasa < 16000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 5: { if(kasa >= 10000) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(25, 300); cs_set_user_money(id, kasa-10000); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy); } if(kasa < 16000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 6: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa-4000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!"); } if(kasa < 2000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } } Sklep(id); return PLUGIN_CONTINUE; }