Wiem trochę źle nazwałem temat ale nie wiedziałem jak go nazwać ; o dobra to przejdźmy do pytania.
Chciał bym zrobić że gdy nie spełniamy warunku w danej opcji to ta opcja zmienia napis na zablokowane.
Jeżeli ktoś nie wie o co mi chodzi to przedstawię w takiej formie
Gdy mamy spełnione warunki
1. Menu 1
2. Menu 2
3. Menu 3
4. Menu 4
Gdy mamy spełniony warunek tylko do menu 1
1. Menu 1
2. Zablokowane
3. Zablokowane
4. Zablokowane
Prosił bym o pomoc bo nie wiem jak to zrobić.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zmiana napisu w menu.
Temat rozp.
ELOS
, 17.12.2011 10:29
5 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 17.12.2011 10:50
Tam gdzie używasz menu_additem po prostu robisz warunki.
#3
Napisano 17.12.2011 11:46
Czyli że coś takiego?
?
menu_additem if(wymaganie[id] == 1) { (menu, "\yMenu 1", "1", 0); } else (menu, "\rZablokowane", "1", 0);
?
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#4
Napisano 17.12.2011 12:09
Nie.........
Nie możesz dać warunku bezpośrednio w argumentach podawanych do funkcji.
if(warunek) { menu_additem(menu, "\yMenu 1", "1", 0) } else { menu_additem(menu, "\yMenu 1", "1", 0) }
Nie możesz dać warunku bezpośrednio w argumentach podawanych do funkcji.
Użytkownik Gh0st edytował ten post 17.12.2011 12:10
Questy do CodMod'a | Statystyki DiabloModCore | Sklep Automatyczny Counter-Strike
byCZUS to mój autorytet
byCZUS to mój autorytet
#5
Napisano 17.12.2011 12:32
if(warunek[id] == 1) { menu_additem(menu, "\yMenu 1", "1", 0) } else { menu_additem(menu, "\yMenu 1", "1", 0) }
If you can dream it, you can do it.
#6
Napisano 17.12.2011 13:06
Dla wszystkich + zaraz zrobię plugin i zobaczę czy działa ;*
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych