Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Perki..

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 kolomolo

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:37
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.12.2011 15:01

proszę o podanie DZIAŁAJĄCYCH perkow:

Tajemnica Hajta-1/1 z he
Fart Gogusia - 1/4 z deagla
Bron Amadeusza - dostajesz mp5 i dodatkowo 15 dmg z niego
Bron Smierci - dostajesz AUG i 1/10 z niego

Pilne proszę .

#2 System'ek

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:119
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 12.12.2011 15:33

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Fart Deagla";
new const perk_desc[] = "Masz 1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z Deagla";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "System");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE);
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_DEAGLE);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(random(4))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_DEAGLE)
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Bron Amadeusza";
new const perk_desc[] = "Dostajesz dostajesz mp5 i dodatkowo 15 dmg z niego";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "System");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Bron Smierci";
new const perk_desc[] = "Masz 1/10 szansy na natychmiastowe zabicie z AUG";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "System");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AUG);
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AUG);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(random(10))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_DEAGLE)
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <codmod>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const perk_name[] = "Tajemnica Hajta";
new const perk_desc[] = "1/1 z he";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "System");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(random(1))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_DEAGLE)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik System'ek edytował ten post 12.12.2011 15:34


#3 kolomolo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:37
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.12.2011 16:23

Fart Deagla mi nie dziala... wszystkie wgrywam wszystkie dzialaja tylko nie Fart Deagla i nie wiem co jest nie tak ;/

#4 System'ek

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:119
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 12.12.2011 16:27

Po czym wnioskujesz, że nie działa?


if(random(4))
return HAM_IGNORED;



ustaw na


if(random(1))
return HAM_IGNORED;



Wtedy powinno być 1/1 jeśli nie zadziała to spróbuje poprawić

#5 kolomolo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:37
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.12.2011 16:59

ale w ogóle nie mam go na servie jak wchodze a jest wgrany

#6 System'ek

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:119
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 12.12.2011 17:06

Dopisałeś do plugins-codmod.ini?

#7 kolomolo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:37
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.12.2011 17:47

ok ~dziala dzięki
Leca ++

#8 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 13.12.2011 18:49

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych