Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
FPS
#1
Napisano 01.02.2009 17:09
1. Co to jest FPS?
2. Jaki ma wpływ na CS?
3. Jaka jest najlepsza wartość FPS?
4. Jak to sprawdzić w CS?
#3 Gość__*
Napisano 01.02.2009 17:18
Wpisz w konsolę:4. Jak to sprawdzić w CS?
net_graph 3
Tyle ile wyciągniesz Wpisz najlepiej w konsolę:3. Jaka jest najlepsza wartość FPS?
fps_max 100
Płynność grafiki?2. Jaki ma wpływ na CS?
#4
Napisano 01.02.2009 19:16
#5
Napisano 01.02.2009 19:18
Czy 60 fps to dobra wartość
Średnio ..
Ja mam 72 i nie narzekam
Daj sobie 65-75
#6
Napisano 01.02.2009 19:20
fps_max 75
#7 Gość__*
Napisano 01.02.2009 19:38
fps_max 100Wyciągnie Tobie wtedy maksymalnie, jeżeli będziesz miał dalej 60 to tylko tyle wyciągniesz Też mam 60FPS.
#8
Napisano 01.02.2009 19:58
#9
Napisano 01.02.2009 19:59
#10
Napisano 01.02.2009 20:25
#11 Gość__*
Napisano 01.02.2009 21:26
Czego nie rozumiesz, rozwiń.Nie za bardzo czaje o co chodzi
#12
Napisano 02.02.2009 02:25
7. Komendy zwiększające liczbę FPS.
gl_playermip 2 - Zmienia jakosc modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS.
gl_max_size 64 - Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu.
gl_picmip 2 - Zmienia jakosc tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.
gl_smoothmodels 0 - Wyłacza wygładzanie modeli (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).
gl_cull 1 - Renderuje jedynie widoczne elementy.
gl_keeptjunctions 0 - Pokazuje niedokładnosci (szczeliny) w teksturach.
gl_max_size 128 - Ustala rozdzielczosc tekstur.
gl_texsort 0 128 - Wyłacza sortowanie textels.
gl_clear 0 - Zmienia jakosc tekstur.
gl_round_down 3 - Mniejsza jakosc tekstur.
gl_dither 1 - Włączanie rozmywania tekstur. Wygląda to nieco gorzej, ale gra działa szybciej.
gl_lightholes 0 - włącza światło w zakamarkach - 1-włącza; 0-wyłącza.
gl_palette_tex 1 - włącza paletę tekstur - 1-włącza; 0-wyłącza.
gl_spriteblend 1 - ustawia jakość krwi/zooma - 1-włączony; 2-wyłączony.
gl_ztrick 0 - Dla posiadaczy kart graficznych voodoo 1/2/3. Włączone przyspiesza działanie gry. Posiadacze nowszych kart graficznych powinni ustawić ten parametr na 0.
gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST - tryb renderowania.
max_wallpuffs 0 - maksymalna ilosc wybuchow na scianie/sciennych wybuchow.
max_rubble 0 - maksymalna ilosci zwiru/kamieni w grze.
gl_lightholes 0 - wartość 0 daje więcej fps.
max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalna ilosc ‘dymkow’ pojawiajacych się po uderzeniach kul.
max_shells 0 - Ustala maksymalna ilosc widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.
max_shells 0 - Nie wylatuja nam łuski przy strzelaniu.
fastsprites 1 - Zmienia jakosc dymu z granatow. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie.
fps_max 100 - Maksymalna liczba klatek na sekundę. Niższe ustawienie zmniejsza obciażenie procesora.
mp_decals 1 - Maksymalna ilosc wyswietlanych logo, dziur po kulach. Powoduje widoczne przyspieszenie działania gry.
hisound 0 - Zmniejsza jako dźwięku, jednoczesnie przyspieszajac działanie gry.
loadas8bit 1 Podobnie jak ‘hisound’ zmniejsza jakosc dźwięku (do 8bit).
bgmvolume 0 - Wyłacza CD Audio.
r_dynamic 1 - Włacza dynamiczne oswietlenie.
r_mirroralpha 0 - Wyłacza refleksje swiatła.
r_norefresh 0 - Nie odswieża konsoli oraz hud’a jesli nie ma takiej potrzeby.
cl_weather 0 - Wyłacza efekty pogodowe (np. deszcz na azteku’).
cl_himodels 0 - wyższa jakość modeli graczy - 1 wyższa - 0 niższa.
cl_dynamiclights 0 - wylacza dynamiczne swiatla.
cl_shadows 0 - cienie pod modelami graczy.
cl_minmodels 1 - Ładowanie i pokazywanie przez grę tylko 4 modeli postaci zamiast 10, dzięki czemu oszczędzane są fpsy.
cl_particlefx 0 - wylacza efekty takie jak plomien z lufy , odlamki , czesc dymow itp
cl_weather 0 - wyłącza efekty pogodowe.
cl_corpsestay 1 - Czas znikania leżących ciał. Ciała znikające szybciej zwalniają część zasobów komputera.
r_detailtextures 0 - Bardziej szczegółowe tekstury. Wyłączone pozwalają zaoszczędzić trochę RAMu.
r_detailtextures-supported 0 - wyłącza odbijanie światła w teksturach.
r_mirroralpha 0 - wyłącza odbijanie światła w teksturach.
r_mmx 1 - Wsparcie dla technologii MMX, każdy procesor posiada tą technologię, więc zalecane jest 1.
r_decals 1 - maksymalna ilość detali.
precache - więcej plików jest ładowanych przed wejściem na serwer, co odciąża komputer w czasie gry.
violence_ablood 0 - wyłączenie wyświetlania krwi.
violence_hblood 0 - wyłączenie wyświetlania krwi.
violence_agibs 0 - Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji.
violence_hgibs 0 - Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji.
s_reverb 0 - wyłączenie pogłosu.
voice_dsound 0 - pogorszenie jakości dźwięku voicecomm.
fastsprites 2 - Jakość sprite’ów, np. gazu z granatu dymnego czy eksplozji. Im mniejsza tym szybciej gra będzie chodzić.
d_spriteskip 2 - Pomijanie sprite’ów. Im więcej sprite’ów wyłączymy tym więcej zasobów komputera pozostanie wolnych.
hpk_maxsize 1 - Ilość miejsca w pamięci, którą zajmuje plik “custom.hpk”. Nie warto zaśmiecać RAMu prawie bezużytecznym plikiem.
mp_decals 1 - max ilość wyświetlanych logo i dziur.
cl_download_ingame 0 - wyłączenie ściągania niestandardowych log, dźwięków z gry.
Źródło: GOOGLE..PL
#13
Napisano 02.02.2009 09:30
#14
Napisano 02.02.2009 14:37
ma kartę graficzną GeForce.
#15
Napisano 02.02.2009 14:40
-------------------------------------------------------------------------------------------
1.Jeżeli masz słaby sprzęt i chcesz mieć dużo FPS'ów - niestety gorsza grafika.
Czyli postawienie na WYDAJNOŚĆ:
-cl_himodels 0
-cl_dynamiclights 0
-cl_shadows 0
-cl_minmodels 1
-cl_identiconmode 0
-cl_particlefx 0
-cl_weather 0
-cl_corpsestay 1
-gl_keeptjunctions 0
-gl_clear 0
-gl_cull 1
-gl_dither 1
-gl_lightholes 0
-gl_palette_tex 1
-gl_spriteblend 1
-gl_ztrick 1
-gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST
-gl_round_down 4
-gl_picmip 3
-gl_playermip 3
-gl_max_size 128
-r_detailtextures 0
-r_detailtexturessupported 0
-r_mirroralpha 0
-r_mmx 1
-r_decals 1
-violence_ablood 0
-violence_hblood 0
-violence_agibs 0
-violence_hgibs 0
-s_a3d 0
-s_eax 1
-s_reverb 0
-voice_dsound 1
-fastsprites 2
-d_spriteskip 2
-ati_npatch 0
-ati_subdiv 0
-hpk_maxsize 1
-max_wallpuffs 1
-max_rubble 1
-max_shells 1
-max_smokepuffs 1
-mp_decals 1
-------------------------------------------------------------------------------------------
2. Jeśli mamy kawał sprzętu i chcemy się tym cieszyć - bardzo dobra grafika.
Czyli postawione na JAKOŚĆ:
cl_himodels 0
cl_dynamiclights 1
cl_shadows 1
cl_minmodels 0
cl_identiconmode 2
cl_particlefx 2
cl_weather 3
cl_corpsestay 900
gl_keeptjunctions 1
gl_clear 1
gl_cull 0
gl_dither 0
gl_lightholes 1
gl_palette_tex 1
gl_spriteblend 1
gl_ztrick 1
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
gl_round_down 0
gl_picmip 0
gl_playermip 0
gl_max_size 512
r_detailtextures 1
r_detailtexturessupported 1
r_mirroralpha 1
r_mmx 1
r_decals 999
violence_ablood 1
violence_hblood 1
violence_agibs 1
violence_hgibs 1
s_a3d 0
s_eax 1
s_reverb 1
voice_dsound 1
fastsprites 0
d_spriteskip 0
ati_npatch 1
ati_subdiv 2
hpk_maxsize 5
max_wallpuffs 999
max_rubble 999
max_shells 999
max_smokepuffs 999
mp_decals 999
-------------------------------------------------------------------------------------------
3. Komendy które macie od początku w waszym cfg.
cl_himodels 0
cl_dynamiclights 1
cl_shadows 0
cl_minmodels 0
cl_identiconmode 1
cl_particlefx 1
cl_weather 1
cl_corpsestay 1
gl_keeptjunctions 0
gl_clear 1
gl_cull 1
gl_dither 1
gl_lightholes 1
gl_palette_tex 0
gl_spriteblend 0
gl_ztrick 1
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
gl_round_down 2
gl_picmip 1
gl_playermip 1
gl_max_size 256
r_detailtextures 0
r_detailtexturessupported 0
r_mirroralpha 0
r_mmx 300
r_decals 300
violence_ablood 1
violence_hblood 0
violence_agibs 1
violence_hgibs 0
s_a3d 0
s_eax 1
s_reverb 0
voice_dsound 1
fastsprites 1
d_spriteskip 1
ati_npatch 0
ati_subdiv 1
hpk_maxsize 4
max_wallpuffs 300
max_rubble 300
max_shells 300
max_smokepuffs 300
mp_decals 300
- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/
- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/
#16
Napisano 02.02.2009 19:31
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych