Przedstawię wam poradnik jak dodać item / klasę z możliwością wyrzucenia komuś przedmiotu lub broni podczas strzelania w niego.
Zaczynamy od stworzenia przedmiotu:
W opisie itemu polecam wstawić 1/LW. Np.:
"Masz 1/LW szansy na wyrzucenie graczowi przedmiotu/broni"
LW - losowa wartość, zostanie wylosowana z random_num która zostanie użyta w następnej części poradnika.
Teraz pokaże jak zrobić item który wyrzuca graczowi przedmiot:
Szukamy:
public Damage
Pod tym dajemy:
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == XX && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == Y)
client_cmd(id, "say /drop");
XX - numer itemu
Y - 1/Y szansy na wyrzucenie przedmiotu
Teraz pokaże jak zrobić item który wyrzuca graczowi broń:
Szukamy:
public Damage
Pod tym dajemy:
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == XX && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == Y)
client_cmd(id, "drop");
XX - numer itemu
Y - 1/Y szansy na wyrzucenie broni