Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

1/LW szansy na wyrzucenie broni/itemu gracza.

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 28.11.2011 18:16

Witam

Przedstawię wam poradnik jak dodać item / klasę z możliwością wyrzucenia komuś przedmiotu lub broni podczas strzelania w niego.

Zaczynamy od stworzenia przedmiotu:
W opisie itemu polecam wstawić 1/LW. Np.:
"Masz 1/LW szansy na wyrzucenie graczowi przedmiotu/broni"

LW - losowa wartość, zostanie wylosowana z random_num która zostanie użyta w następnej części poradnika.

Teraz pokaże jak zrobić item który wyrzuca graczowi przedmiot:
Szukamy:
public Damage


Pod tym dajemy:
  
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == XX && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == Y)
client_cmd(id, "say /drop");

XX - numer itemu
Y - 1/Y szansy na wyrzucenie przedmiotu

Teraz pokaże jak zrobić item który wyrzuca graczowi broń:
Szukamy:
public Damage


Pod tym dajemy:
  
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == XX && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == Y)
client_cmd(id, "drop");

XX - numer itemu
Y - 1/Y szansy na wyrzucenie broni
sebul (29.11.2011 23:01):
Poradnik do poprawy, czytaj temat.

Użytkownik Blood Angel edytował ten post 30.11.2011 20:57

Znany jako oeN.


#2 Czakus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Sezam
  • Lokalizacja:Okolice
Offline

Napisano 29.11.2011 15:17

Wyskakuje error przy " Y "
  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.11.2011 18:49

A wpisałeś tam jakąś wartość?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 Czakus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Sezam
  • Lokalizacja:Okolice
Offline

Napisano 29.11.2011 19:17

Tak..
  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.11.2011 19:27

Sry, źle przeczytałem. Poradnik źle napisany, do poprawy.
Powinno być dla pierwszego
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == XX && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == Y)

itd.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 30.11.2011 17:44

To dziwne bo mi działa... No ale zamieniłem tak jak sebul pisze żeby nie było.

Znany jako oeN.


#7 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.11.2011 18:30

Nie, wróć. Powinno być
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == XX && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)

I szansa zależy od zmiennej "informacje_przedmiotu_gracza[id][1]", do której przy dawaniu itemu powinno się przypisywać jakąś wartość. Czyli poradnik dalej jest do poprawy, bo opisałeś tylko jak dodać warunek w funkcji damage.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#8 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 30.11.2011 20:58

Szczerze to ja tylko przerobiłem przedmiot który jak strzelamy to oślepia. Więc nie wiem czemu miało by to być źle jak mi działa.

Znany jako oeN.


#9 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.09.2012 15:47

Jak zrobić na wyrzucenie broni 1/5 do 1/10 wie ktoś ? Jak napiszę zamiast Y 10 bo będzie 1/1 1/2 itp. do1/10 a ja chce żeby było 1/5 do 1/10 Co trzeba dodać/zmienić?

Tak będzie dobrze? random_num(5, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 10)

Użytkownik Kronzu edytował ten post 14.09.2012 15:48


#10 Royale

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.11.2013 14:35

Srry za wykop

 

Co jeżeli nie mamy: public Damage







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych