Znalazłem w sieci plugin i dodałem w nim wartości, które chcę egzekwować od graczy.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Simple force good rate"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public client_connect(id)
{
static userinfo[8]
get_user_info(id, "rate", userinfo, 7)
if(str_to_num(userinfo) < 25000)
{
client_cmd(id, "rate 25000")
}
get_user_info(id, "cl_updaterate", userinfo, 7)
if(str_to_num(userinfo) < 101)
{
client_cmd(id, "cl_updaterate 101")
}
get_user_info(id, "cl_cmdrate", userinfo, 7)
if(str_to_num(userinfo) < 101)
{
client_cmd(id, "cl_cmdrate 101")
}
get_user_info(id, "cl_cmdbackup", userinfo, 7)
if(str_to_num(userinfo) < 2)
{
client_cmd(id, "cl_cmdbackup 2")
}
}
Niestety nie wiem jak dodać by po wejściu na serwer i pierwszym spawnie (wchodzę na serwer - jestem martwy lub spawnuję się i dostaję wiadomość, jeśli nie to koniec rundy i nowa runda - pierwszy raz jestem żywy i dostaję wiadomość na say'u).
public client_spawn(id)
{
client_print(id, 3, "Moja wiadomość")
}
Ale wtedy chyba będę przy każdym spawnie otrzymywał wiadomość, prawda?
Pozdrawiam!
Edycja: Proszę o wskazanie ewentualnych błędów w pluginie.
Użytkownik stream edytował ten post 26.11.2011 18:21