Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Fps.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 R3M1KS

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 26.11.2011 18:33

Siema! Mam problem związany z fpsami..
Mój sprzęt :
Karta graficzna : Nvidia GTX 550 Ti,
Procek : Amd phenom, 3,2ghz, 4 rdzenie..,
Ram : 6gb.
Każdy mi piszę, że powinienem mieć 1k fps, a jak nie, to przynajmniej 700 stałe..
I problem jest następujący : nie mam 500 fps, czasem nawet 333..
Mógłby mi ktoś pomóc, abym ogarnął chociaż te 500 fps?
  • +
  • -
  • 0

#2 ka.linux

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 27.11.2011 21:00

Wyłacz synchronizacje pionową:)
  • +
  • -
  • 0

POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!


#3 R3M1KS

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 28.11.2011 22:44

Zabawny jesteś..
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.11.2011 16:12

a na co ci 1000 fps ? jak już przy 200 występują spowolnienia stałe 100 fps jest ok
  • +
  • -
  • 0

#5 R3M1KS

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 30.11.2011 15:07

Gram na dr.. Po to mi potrzebne.. Myślałem, że mi pomożecie, a nie.. pieprzycie się z tym..
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.11.2011 15:56

developer 1
  • +
  • -
  • 0

#7 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.11.2011 17:08

gl_playermip 2 - Zmienia jakosc modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS.
gl_max_size 64 - Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu.
gl_picmip 2 - Zmienia jakosc tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.
max_wallpuffs 5 - maksymalna ilosc wybuchow na scianie/sciennych wybuchow.
max_rubble 5 - maksymalna ilosci zwiru/kamieni w grze.
max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalna ilosc ‘dymkow’ pojawiajacych się po uderzeniach kul.
max_shells 5 - Ustala maksymalna ilosc widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.
fastsprites 1 - Zmienia jakosc dymu z granatow. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie.

Może ci pomoże :)
  • +
  • -
  • 1

#8 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 30.11.2011 18:54

pokaż lepiej screena z ustawień 3D z panelu nvidii
  • +
  • -
  • 0

#9 R3M1KS

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 02.12.2011 20:01

gl_playermip 2 - Zmienia jakosc modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS.
gl_max_size 64 - Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu.
gl_picmip 2 - Zmienia jakosc tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.
max_wallpuffs 5 - maksymalna ilosc wybuchow na scianie/sciennych wybuchow.
max_rubble 5 - maksymalna ilosci zwiru/kamieni w grze.
max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalna ilosc ‘dymkow’ pojawiajacych się po uderzeniach kul.
max_shells 5 - Ustala maksymalna ilosc widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.
fastsprites 1 - Zmienia jakosc dymu z granatow. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie.

Może ci pomoże :)

Dzięki, potem sprawdzę.


pokaż lepiej screena z ustawień 3D z panelu nvidii

http://imageshack.us...05/kartary.png/ http://imageshack.us...93/karta2z.png/

Użytkownik R3M1KS edytował ten post 02.12.2011 20:02

  • +
  • -
  • 0

#10 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 03.12.2011 02:11

podaj, co masz w "trybie zarządzania energią" za opcję, a tymczasem spróbuj ustawić filtrowanie tekstur na Wysoka jakość, może i to przeczy logice, ale wiem, że pomoże ;)
  • +
  • -
  • 1

#11 R3M1KS

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 03.12.2011 08:47

podaj, co masz w "trybie zarządzania energią" za opcję, a tymczasem spróbuj ustawić filtrowanie tekstur na Wysoka jakość, może i to przeczy logice, ale wiem, że pomoże ;)

Preferuj maksymalną wydajność
  • +
  • -
  • 0

#12 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 03.12.2011 13:14

tak jak pisałem:
1. zmien ustawienie filtrowania tekstur na 'wysoka jakość'
2. pokaż wszystkie opcje co kryje się pod 'trybem zarządzania energią'
  • +
  • -
  • 1

#13 R3M1KS

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 03.12.2011 14:50

tak jak pisałem:
1. zmien ustawienie filtrowania tekstur na 'wysoka jakość'
2. pokaż wszystkie opcje co kryje się pod 'trybem zarządzania energią'

http://imageshack.us...191/karta3.png/
  • +
  • -
  • 0

#14 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 03.12.2011 15:04

zmień na adaptacyjny. i sprawdz ilość FPS w grze. Na pewno więcej FPS uzyskasz (grając na deathrunie, gdzie informacje w HUD nie są istotne) jak wstukasz komendę 'hud_draw 0', aby włączyć hud wklepujesz 'hud_draw 1'
  • +
  • -
  • 1

#15 R3M1KS

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 03.12.2011 17:17

zmień na adaptacyjny. i sprawdz ilość FPS w grze. Na pewno więcej FPS uzyskasz (grając na deathrunie, gdzie informacje w HUD nie są istotne) jak wstukasz komendę 'hud_draw 0', aby włączyć hud wklepujesz 'hud_draw 1'

Nie widzę różnicy :/

Użytkownik R3M1KS edytował ten post 03.12.2011 17:18

  • +
  • -
  • 0

#16 LaaGer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:153
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.12.2011 12:14

Wyłącz synchronizacje pionowa w karcie graficznej a w cs wpisz w konsoli fps_max 999 fps_modem 999 m_filter 1 developer 1 i mozesz tez wpisac hud_draw 0 ale w tedy nie bd mial np celowniczka


Kompletnie piszac zamyslilem sie i napisalem zla wartosc m_filter a co do fps mi to zmniejsza lagi

Użytkownik LaaGer edytował ten post 04.12.2011 13:10


#17 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 04.12.2011 12:57

m_filter 999


nie wiem, czy wiesz, ale m_filter przyjmuje tylko dwie wartości: '0' oraz '1' i służy do filtrowania ruchów myszy, a nie do zwiększenia ilości FPS.

pogorszy grafikę, ale może coś da:
gl_max_size 128
r_decals 1
mp_decals 1
r_mmx 1
cl_highmodels 0 
cl_shadows 0
net_graph 0
cl_showfps 1

net_graph pożera dużo FPS, więc używaj cl_showfps 1 zamiast tego
Hiroshima (04.12.2011 12:59):
BTW - ten temat przeczytaj: http://amxx.pl/topic...ajacy-duzo-fps/

  • +
  • -
  • 1

#18 glutex

    Mamamba

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:997
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Studzionka
Offline

Napisano 04.12.2011 13:40

Po Twoim sprzęcie wnioskuję, że używasz Windows 7, a z praktyki wiem, że może on przysparzać wielu kłopotów z CS'em (Sam miałem problemy z FPS'ami). Początkowo pomógł mi program Game Booster który (po konfiguracji) może wyłączyć dość trochę niepotrzebnych usług przy graniu (m.in. Interfejs Aero), więc może coś Ci to pomoże. Mi osobiście zwiększył wydajność, ale i tak nie wystarczająco (ze średniej 30 FPS podniósł mi na około 45-50 - przy dobrym sprzęcie). Ostatecznie i tak byłem zmuszony do doinstalowania jako drugi system Windows'a XP i teraz mam ciągle 101 FPS (fps_max 101) - nie testowałem ile najwięcej wyciągnie, ale różnica jest znacząca. Szczerze nie wiem jak się mają systemy "wyższe" niż Windows XP co Counter'a, bo reguły chyba na to niema - niektórzy bez problemów grają na "siódemce", a inni nawet nie umieją CS'a odpalić. Pewne jest to, że twórcy Counter-Strike 1.6 nie brali pod uwagę systemów z wyższej półki niż XP. Kiedyś jeszcze czytałem aby tą grę uruchamiać w "trybie" zgodnym DirectX 8, więc możesz jeszcze spróbować dopisać parametr startowy do gry "-dxlevel 81" (DX 8.1), ale osobiście nie poczułem różnicy...

Użytkownik glutex edytował ten post 04.12.2011 14:00

  • +
  • -
  • 1

przejdzmynaty.gif


#19 R3M1KS

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 04.12.2011 14:22

Dzięki wam wszystkim,
Hiroshima, nie wiele, ale coś pomógł ten cfg. - Dzięki :]
  • +
  • -
  • 0

#20 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 04.12.2011 14:27

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych