Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o KlasePomocy proszę!

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 KPHS

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 23.11.2011 12:02

Proszę o zrobienie klasy
Klasa
Kapitan(Premium)
Bronie: Awp 1/1,,,,He granat 1/3,,,,,M4 normalnie
Zycie 35
wytrz 80
int 10
kon 50


Proszę was o zrobinie tej klasy z takiego powodu że jak robiłem sam na steronie amxx.pl/generator to miałem 1/1 z awp 1/1 z M4 i 1/1 z glock/usp.

Proszę o zrobionie tej klasy i wytłumaczenie jak zrobić taka klase proszę!!
  • +
  • -
  • 0

#2 Daaniowy

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:d*pa
Offline

Napisano 24.11.2011 10:17

Mam ten sam problem proszę o ODpowiedz pilnie .

proszę o odpowiedz refresh
  • +
  • -
  • 0

#3 System'ek

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:119
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 24.11.2011 17:53

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#define DMG_HE (1<<24)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kapitan";
new const opis[] = "OPIS";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 80;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;


public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && !random(1))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

if(damagebits & DMG_HE && !random(3))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik System'ek edytował ten post 24.11.2011 17:54






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych