new limit_inteligencji = xx TUTAJ BLAD// inteligencja new limit_inteligencji = xx// inteligencja - tak masz a tak powinno byc new limit_inteligencji = xx // inteligencja
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[TUT]Jak dodać limit statystykTutek pokazujący jak dodać limit statystyk
#21
Napisano 14.02.2012 21:09
#22
Napisano 19.02.2012 15:19
#23
Napisano 19.02.2012 15:25
#26
Napisano 13.06.2012 07:39
#28
Napisano 22.07.2012 13:41
Załączone pliki
#29
Napisano 22.07.2012 22:27
#30
Napisano 28.07.2012 10:16
#31
Napisano 06.08.2012 10:08
Przed zmienieniem tego codu na ten z poradnika mialem to owiele dluzsze < case 9?? >
I Chyba odnowa musze qtm zainstalowac
Załączone pliki
Użytkownik Exeus edytował ten post 06.08.2012 10:17
#32
Napisano 09.08.2012 13:49
#33
Napisano 19.08.2012 08:57
#34
Napisano 19.08.2012 13:16
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_inteligencji) {
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_zdrowia) {
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_wytrzymalosci) {
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_kondycji) {
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Reszta tak jak w poradniku.
PS. Od siebie dodam że warto dodać sobie cvary, nie jest to trudne a nie trzeba ciągle kompilować sma
Taki mini tut na cvary
1. Zamieniamy PrzydzielPunkty_Handler na ten:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/*** LIMITY STATYSTYK ***/
new limit_zdrowia = get_pcvar_num(cod_limit_zdr); // zdrowie
new limit_inteligencji = get_pcvar_num(cod_limit_int); // inteligencja
new limit_kondycji = get_pcvar_num(cod_limit_kon); // kondycja
new limit_wytrzymalosci = get_pcvar_num(cod_limit_wyt); // wytrzymalosc
/*** LIMITY STATYSTYK ***/
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_inteligencji) {
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_zdrowia) {
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_wytrzymalosci) {
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_kondycji) {
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Pod
#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
#define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
dodaj
new cod_limit_int, cod_limit_kon, cod_limit_wyt, cod_limit_zdr;
Pod
cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "1");
dodaj
cod_limit_int = register_cvar("cod_limit_int", "150");
cod_limit_kon = register_cvar("cod_limit_kon", "150");
cod_limit_wyt = register_cvar("cod_limit_wyt", "150");
cod_limit_zdr = register_cvar("cod_limit_zdr", "150");
I to tyle, limit ustawiamy tymi cvarami:
cod_limit_int
cod_limit_kon
cod_limit_wyt
cod_limit_zdr
#35
Napisano 19.08.2012 19:45
Poradziłem sobie Dzięki za poradnik na pewno się przyda
Załączone pliki
Użytkownik 21412124412 edytował ten post 19.08.2012 18:57
#36
Napisano 26.03.2013 20:21
Użytkownik PanFart edytował ten post 26.03.2013 20:21
#37
Napisano 23.01.2017 21:03
ale w jakim pliku to jest
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, limit statystyk
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych