Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

2 nekromanta ??


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cameron

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:52
Offline

Napisano 30.01.2009 10:46

Czesc mam stworzona nowa postac i chce dac jej umiejetnosc ozywianai graczy zrobilem tak:

public add_bonus_nowapostac2(attacker_id,id)
{
	if (player_class[attacker_id] == nowapostac)
	{
		if (get_user_health(id) - 10 <= 0)
		{
			set_user_health(id,random_num(1,3))
		}
		else
		{
			set_user_health(id,get_user_health(id)-10)
		}
	}
}


do public Damage(id) dodaje

add_bonus_nowapostac2(attacker_id,id)

do public CurWeapon(id) dodaje

if(player_class[id] == nowapostac) g_haskit[id] = true

no i jescze do public RoundStart(){ dodaje

if(player_class[i] == nowapostac) g_haskit[i]=1

i do public select_class_menu(id, key)  dodaje

g_haskit[id] = 1

I mam teraz pytanie all dzial ale czy jak tak zrobie to czy na serwerze beda jakie bugi czy cos?? Jesli tak to czy jest jakis inny sposób?
  • +
  • -
  • 0

#2 why?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:70
Offline

Napisano 30.01.2009 11:03

od tego jest nekromata ^^ po co grzebac ^^ ?
  • +
  • -
  • 0

#3 Cameron

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:52
Offline

Napisano 30.01.2009 11:07

chce miec na 2 posatci ozywianie graczy dlatego sie pytam czy nie bedze zadnych bugow
  • +
  • -
  • 0

#4 why?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:70
Offline

Napisano 30.01.2009 11:09

nie wiem musisz sprawdzic
  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 30.01.2009 14:03

Ja dzialam jak compilator
o public Damage(id) dodaje 

add_bonus_nowapostac2(attacker_id,id) 

do public CurWeapon(id) dodaje 

if(player_class[id] == nowapostac) g_haskit[id] = true 

no i jescze do public RoundStart(){ dodaje 

if(player_class[i] == nowapostac) g_haskit[i]=1 

i do public select_class_menu(id, key)  dodaje 

g_haskit[id] = 1
to mi wywala blad z defunicji. Podaj rzeczywisty kod jaki chcesz uzyc, albo nie pytaj.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych