Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem "Sklep"

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 mEliSa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:125
  • Imię:Rafał :)
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 20.11.2011 17:57

Witam! zrobiłem "robie" sklep do cod mod nowy lecz mam mały problem z :

public SklepCoins_Handler(id, menu, item)
{
    
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new zdrowie = get_user_health(id);
    new kasa = cod_get_user_coins(id)
    new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
    
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    switch(item)
    {
        case 0:
        {
            if(kasa >= c_ibuprofen)
            {
                new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_ibuhp);
                if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
                {
                    cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen);
                    set_user_health(id, nowe_zdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_ibuhp);
                }
                if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
                {
                    cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen);
                    set_user_health(id, maxzdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
                }
                
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        case 1:
        {
            if(kasa >= c_fenacetyna)
            {
                new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_fenhp);
                if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
                {
                    cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna);
                    set_user_health(id, nowe_zdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_fenhp);
                }
                if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
                {
                    cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna);
                    set_user_health(id, maxzdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
                }
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        case 2:
        {
            if(kasa >= c_tramal)
            {
                new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_tramhp);
                if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
                {
                    cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal);
                    set_user_health(id, nowe_zdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_tramhp);
                }
                if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
                {
                    cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal);
                    set_user_health(id, maxzdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
                }
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        case 3:
        {
            if(kasa >= c_amfetamina)
            {
                cod_set_user_coins(id, kasa-c_amfetamina);
                set_user_gravity(id, c_gravity);
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        case 4:
        {

            if(kasa >= c_lotto)
            {
                cod_set_user_coins(id, kasa-c_lotto);
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!");
                new totek = random_num(0, 10);
                
                switch(totek)
                {
                    case 0:
                    {
                        new moneybonus = random_num(500,5000);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
                        cs_set_user_money(id, moneybonus);
                    }
                    case 1:
                    {
                        new moneybonus = random_num(5000,16000);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
                        cs_set_user_money(id, moneybonus);
                    }
                    case 2:
                    {
                        set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
                    }
                    case 3:
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
                    case 4:
                    {
                        new bonusxp = random_num(c_expmin ,75);
                        cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
                    }
                    case 5:
                    {
                        cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales losowy perk!");
                    }
                    case 6:
                    {
                        new healthbonus = random_num(10,c_tramal);
                        set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
                    }
                    case 7:
                    {
                        new healthbonus = random_num(10,c_ibuprofen);
                        set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
                    }
                    case 8:
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
                    case 9:
                    {
                        new xpbonus = random_num(75,c_expmax);
                        cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
                    }
                    case 10:
                    {
                        cs_set_user_money(id, kasa+c_lotto);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Nic nie wygrales, ale monety sie zwrocily!");
                    }
                        
                }
            }        
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        case 5:
        {
            if(kasa >= c_doswiadczenie)
            {
                new exp = cod_get_user_xp(id);
                new losowy = random_num(c_expmin, c_expmax);
                cod_set_user_coins(id, kasa-c_doswiadczenie);
                cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        case 6:
        {
            if(kasa >= c_ruletka)
            {
                cod_set_user_coins(id, kasa-c_ruletka);
                cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        #if defined NAPRAWAPERKU
        case 7:
        {
            if(kasa >=c_naprawa)
            {
                new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
                if(uszkodzenia_perku+c_wytrzymalosc>=100)
                {
                    cod_set_perk_durability(id, 100);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
                }
                else
                {
                    cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+c_wytrzymalosc);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci perku!", c_wytrzymalosc);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wytrzymalosc twojego perku wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id));
                }
                cod_set_user_coins(id, kasa-c_naprawa);
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
        }
        #endif
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

jak dopasować aby kupywało się takie rzeczy

format(tytul, 24, "\rSklep za \ykase");
    formatex(apt, 64, "Apteczka \r[Dostajesz losowa ilosc HP]  \yKoszt:\r %i$", c_ibuhp, c_ibuprofen);
    formatex(def, 64, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \yKoszt: \r %i$", c_fenhp, c_fenacetyna);
    formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy exp] \yKoszt: \r %i$", c_tramhp, c_tramal);
    formatex(per, 64, "Perk \r[ Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r %i$ ", c_amfetamina);

Poradzilem sobie temat do zamkniecia





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych