Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

klasa jednak nie wybucha

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.11.2011 16:52

Przerobiłem autodestrukcje na klase w nowym codzie.
+ niewidzialnosc, ktora na szczescie dziala.
ale jak naciskam e to postac w ogole nie wybucha.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <amxmisc>

new const nazwa[] = "Kamikadze";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu, jak nacisnie E to wybucha";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new ma_klasa[33];
new sprite_blast,
sprite_white;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
    register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
    
}

public plugin_precache()
{
    sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public Death()
{
    new id = read_data(2);
    if(ma_klasa[id])
        Eksploduj(id);
}

public Eksploduj(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
    
    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
    
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();
    
    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] );
    write_coord( iOrigin[2] );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] + 200 );
    write_coord( iOrigin[2] + 200 );
    write_short( sprite_white );
    write_byte( 0 );
    write_byte( 0 );
    write_byte( 10 );
    write_byte( 10 );
    write_byte( 255 );
    write_byte( 255 );
    write_byte( 100 );
    write_byte( 100 );
    write_byte( 128 );
    write_byte( 0 );
    message_end();
    
    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);
    
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {			   
        new pid = entlist[i];
        
        if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
            cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
    }
    user_silentkill(id);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klasa[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klasa[id] = false;
    
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klasa[id])
        return;
    
    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

proszę o poprawke
  • +
  • -
  • 0

#2 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 19.11.2011 22:45

Spróbuj tego
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <amxmisc>

new const nazwa[] = "Kamikadze";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu, jak nacisnie E to wybucha";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new ma_klasa[33];
new sprite_blast,
sprite_white;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klasa[id])
Eksploduj(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ma_klasa[id])
{
Eksploduj(id)
}
}

public Eksploduj(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
}
user_silentkill(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klasa[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klasa[id] = false;

}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klasa[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

  • +
  • -
  • 1

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#3 fbang

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.11.2011 00:36

Dzięki szefie, wszystko gra.
  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 20.11.2011 09:58

Spróbuj tego

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <amxmisc>

new const nazwa[] = "Kamikadze";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu, jak nacisnie E to wybucha";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new ma_klasa[33];
new sprite_blast,
sprite_white;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klasa[id])
Eksploduj(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ma_klasa[id])
{
Eksploduj(id)
}
}

public Eksploduj(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
}
user_silentkill(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klasa[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klasa[id] = false;

}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klasa[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

Tylko, że to będzie wybuchało po śmierci i po naciśnięciu "E"
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych