Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak powinno to prawidłowo wyglądać?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 17.11.2011 19:20

Mam problem.
Chciałbym aby podczas zabicia kogoś za pomocą Head Shota dodawało bonus Doświadczenia ( 10, 20 lub 30 bonusowego doświadczenia )

Udało mi się zrobić coś takiego:
public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
{

new rand = random_num(1, 3);
if(rand == 1)
{
cod_hsxp = 10
}
else if(rand == 2)
{
cod_hsxp = 20
}
else if(rand == 3)
{
cod_hsxp = 30
}


if(!is_user_alive(killer) || !is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_team(victim) != get_user_team(killer))
{

if(hitplace == HIT_HEAD)
{
cod_hs = rand;
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer) + cod_hs);
set_hudmessage(20, 255, 20, 0.30, -1.0, 1, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(killer, "HEADSHOT^n +%i", cod_hs)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Jednak za zabicie Head Shotem dostaje 1 doświadczenia ( raz chyba dostałem 3 doświadczenia bonusowego )
  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#2 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 17.11.2011 19:27

cod_hs = rand;


rand to 1, 2 lub 3... Dlatego dostajesz 1-3
  • +
  • -
  • 1

#3 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.11.2011 19:30

Zakomentuj

cod_hs = rand;


======
  new rand = random_num(1, 3);
if(rand == 1)
{
cod_hsxp = 10
}
else if(rand == 2)
{
cod_hsxp = 20
}
else if(rand == 3)
{
cod_hsxp = 30
}

[color=#000000]->

cod_hsxp = 10*random_num(1, 3);

Użytkownik Vertricus edytował ten post 17.11.2011 19:32

  • +
  • -
  • 1

#4 olek0017

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Pyskowice
Offline

Napisano 17.11.2011 20:25

a ja bym to zrobil w deatch


public Deatch(id){
new hs = read_data(3);
new attacker = read_data(1);

new rand = random_num(1,3);

switch(rand){
case 1:{
cod_hs = 10;
}
}



i tak dalej

dokladnie napisze jak będę w domu boi teraz na lapku pisze

#5 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.11.2011 16:21

Zakomentuj

cod_hs = rand;


======

  new rand = random_num(1, 3);
if(rand == 1)
{
cod_hsxp = 10
}
else if(rand == 2)
{
cod_hsxp = 20
}
else if(rand == 3)
{
cod_hsxp = 30
}

[color=#000000]->
cod_hsxp = 10*random_num(1, 3);


Dobry pomysł :) lecą + do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych