←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Renderowanie bytu w zaleznosc...

Zablokowany

  • +
  • -
VirusX - zdjęcie VirusX 17.11.2011

Witam, mecze sie juz z tym druga godzine wiec zwracam sie z prosba o pomoc.
W zaleznosci od wartosci zmiennej iskillevelx chceby byy byl widzialny lub nie.
Niestety, nie dziala tak jak powinno. Jezeli stworze byt (pierwszy przypadek) to wszystko jest pieknie, potem nastepuje drugi przypadek (zmienna >0) - tez pieknie bo byt znika, ale gdy znowu chce go stworzyc (zmienna przyjmuje wartosc <0) wszystko idzie nie tak, domyslam se ze nie zachodzi przypadek !pev_valid. Co robic? z gory BARDZO dziekuje za pomoc

new iSkillLevelx;
iSkillLevelx = SM_GetSkillLevel( player, SKILL_INVISIBILITY );


if ( iSkillLevelx < 0 )
{
  new iEnt = g_bwEnt[ player ];
  if( !pev_valid( iEnt ) )
  {
   g_bwEnt[ player ] = iEnt = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, g_CachedStringInfoTarget );
   set_pev( iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
   set_pev( iEnt, pev_aiment, player );
   engfunc( EngFunc_SetModel, iEnt, "models/sksidelka.mdl" );
   client_print(player, print_chat, "renderuje sksidelka... %s", g_bwEnt[ player ])

}
else
{
	client_print(player, print_chat, "Jestem diabelkiem wiec nie mam sksidelek... %d %s", iSkillLevelx,g_bwEnt[ player ] );
	remove_entity(g_bwEnt[ player ]);
}
}

anyone? :(
Użytkownik VirusX edytował ten post 17.11.2011 01:11
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 17.11.2011

po remove_entity(g_bwEnt[ player ]); dodaj
g_bwEnt[ player ] = 0;
Odpowiedz

  • +
  • -
VirusX - zdjęcie VirusX 17.11.2011

Rafał Kocham Cię :* :wub:

tak swoją drogą czy można jakoś uzależnic w tym przypadku przezroczystosc renderowanych skrzydelek? np iskill=1 - wtredy skrzydla sa troche przezroczyste, jesli iskill=3 wtedy sa prawie niewidzialne? To juz tak pytam tak o...
W kazdym razie dziekuje :*
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 17.11.2011

set_rendering(ent, kRenderFxNone, 255, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
gdzie ostatnia liczba to wartość od 255 do 0
255 to maksymalna widoczność
0 nie widać wogóle enta

do ustawiania wartości przezroczystości możesz użyć switch
http://amxx.pl/topic...laracja-switch/
Odpowiedz

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 11.12.2011

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany