[ROZWIĄZANE] Renderowanie bytu w zaleznosc...
VirusX
17.11.2011
Witam, mecze sie juz z tym druga godzine wiec zwracam sie z prosba o pomoc.
W zaleznosci od wartosci zmiennej iskillevelx chceby byy byl widzialny lub nie.
Niestety, nie dziala tak jak powinno. Jezeli stworze byt (pierwszy przypadek) to wszystko jest pieknie, potem nastepuje drugi przypadek (zmienna >0) - tez pieknie bo byt znika, ale gdy znowu chce go stworzyc (zmienna przyjmuje wartosc <0) wszystko idzie nie tak, domyslam se ze nie zachodzi przypadek !pev_valid. Co robic? z gory BARDZO dziekuje za pomoc
anyone?
Użytkownik VirusX edytował ten post 17.11.2011 01:11
W zaleznosci od wartosci zmiennej iskillevelx chceby byy byl widzialny lub nie.
Niestety, nie dziala tak jak powinno. Jezeli stworze byt (pierwszy przypadek) to wszystko jest pieknie, potem nastepuje drugi przypadek (zmienna >0) - tez pieknie bo byt znika, ale gdy znowu chce go stworzyc (zmienna przyjmuje wartosc <0) wszystko idzie nie tak, domyslam se ze nie zachodzi przypadek !pev_valid. Co robic? z gory BARDZO dziekuje za pomoc
new iSkillLevelx; iSkillLevelx = SM_GetSkillLevel( player, SKILL_INVISIBILITY ); if ( iSkillLevelx < 0 ) { new iEnt = g_bwEnt[ player ]; if( !pev_valid( iEnt ) ) { g_bwEnt[ player ] = iEnt = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, g_CachedStringInfoTarget ); set_pev( iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW ); set_pev( iEnt, pev_aiment, player ); engfunc( EngFunc_SetModel, iEnt, "models/sksidelka.mdl" ); client_print(player, print_chat, "renderuje sksidelka... %s", g_bwEnt[ player ]) } else { client_print(player, print_chat, "Jestem diabelkiem wiec nie mam sksidelek... %d %s", iSkillLevelx,g_bwEnt[ player ] ); remove_entity(g_bwEnt[ player ]); } }
anyone?
Użytkownik VirusX edytował ten post 17.11.2011 01:11
VirusX
17.11.2011
Rafał Kocham Cię
tak swoją drogą czy można jakoś uzależnic w tym przypadku przezroczystosc renderowanych skrzydelek? np iskill=1 - wtredy skrzydla sa troche przezroczyste, jesli iskill=3 wtedy sa prawie niewidzialne? To juz tak pytam tak o...
W kazdym razie dziekuje
tak swoją drogą czy można jakoś uzależnic w tym przypadku przezroczystosc renderowanych skrzydelek? np iskill=1 - wtredy skrzydla sa troche przezroczyste, jesli iskill=3 wtedy sa prawie niewidzialne? To juz tak pytam tak o...
W kazdym razie dziekuje
DarkGL
17.11.2011
set_rendering(ent, kRenderFxNone, 255, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)gdzie ostatnia liczba to wartość od 255 do 0
255 to maksymalna widoczność
0 nie widać wogóle enta
do ustawiania wartości przezroczystości możesz użyć switch
http://amxx.pl/topic...laracja-switch/
MarWit
11.12.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL