Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Tworzenie strefapi


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#21 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 11.12.2011 21:54

Trochę dziwne ^_- i jeszcze do tego po wgraniu tego api + mojego pluginu na serwer to jak stworzenie strefe i zmienię mapę zwiesza się serwer, można go tylko włączyć przez panel (pisze Timeout -/-). Po wyłączeniu api i mojego plugina serwer się nie zwiesza.

sma
Spoiler

Załączone pliki


Użytkownik Cypis' edytował ten post 11.12.2011 22:01

  • +
  • -
  • 0

#22 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 25.01.2012 14:47

Nie wiem co źle robię, ale zapisuje mi rozmiar tylko ostatnio stworzonej strefy.

Czy tylko ja tak mam?
  • +
  • -
  • 0

#23 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 25.01.2012 21:30

Wszyscy tak mieli, głupi bug w kodzie (repo) :P dziwne, że dopiero teraz wyszedł. Poprawione.

Strefy trzeba niestety zresizować ręcznie.
  • +
  • -
  • 1

#24 cedrik17

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 27.01.2012 19:55

Znalazłem prawdopodobnie kolejny bug, bo z tym też miałem problem -.- Chodzi o to, że nie działają nie kiedy strefy kiedy są z tego samego rodzaju, np. mam 3 blokujące obrażenia, to 1 lub 2 na różnych mapach nie działają. Wysłałem Ci R3X szczegółowe info na PW.
  • +
  • -
  • 0

#25 kowal676

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:mrg
Offline

Napisano 28.01.2012 01:16

Brawo






CIACH

#26 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.04.2012 13:28

Mogę to wykorzystać, do lekkiej przebudowy mapy ?
  • +
  • -
  • 0

#27 M&M's

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:30
  • Imię:Matt
  • Lokalizacja:AXE
Offline

Napisano 28.04.2012 10:28

Byłby ktoś w stanie zrobić strefę, w której plugin badcamper http://amxx.pl/topic/219-bad-camper/ zwyczajnie nie kara graczy?
  • +
  • -
  • 0
Kliknij
Dołączona grafikaIP:79.133.192.41:27036
Dołączona grafikaIP:79.133.192.41:27028
Dołączona grafika
IP:31.186.83.188:27040
Dołączona grafikaIP:79.133.192.45:27077
Dołączona grafika
IP:31.186.83.188:27047

#28 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.05.2012 19:48

trzeba edytować ten Bad Camper, wszystko w załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#29 ntiger

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:O.....
  • Lokalizacja:UK
Offline

Napisano 14.05.2012 18:29

Mam taki problem.

Jesli mam jeden plugin który uzywa

public box_stop_touch(box, id, const szClass[])

Dziala to wszystko ok.

ale gdy mam 2 plugin ktory uzywa

public box_stop_touch(box, id, const szClass[])

on juz nie dziala, dziala tylko jesli wylacze ten pierwszy :(, jakies rady?.

oba pluginy uzywaja jednego box'a (box).

Użytkownik ntiger edytował ten post 14.05.2012 18:49


#30 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 27.04.2013 12:06

Stworzyłem sobie dodatek do tego pluginu, który po prostu nie pozwala wejść w obszar boxu (tworzy ścianę). Może się komuś przydać do blokowania bugów na mapie, gdzie można wyjść poza tekstury albo w inne niedozwolone miejsca. Może też być jakąś podstawą do stref raszu ;)

Załączone pliki


Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 28.05.2013 19:17

  • +
  • -
  • 3

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#31 DEADP00L

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 212
Profesjonalista

  • Postów:169
  • Steam:steam
  • Imię:Bart
  • Lokalizacja:United Kingdom
Offline

Napisano 04.05.2013 20:46

A czy da się zrobić coś takiego, że przykładowo stworzę 4 strefy i po wejściu na serwer wyskakuje nam MENU w którym wybieramy sterefe i tam nas odradza ? Jeśli tak to prosiłbym od razu o kod jak coś takiego zrobić ;)


  • +
  • -
  • 0

#32 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 09.05.2013 21:31

Strefa może być bardzo duża, w jakim jej fragmencie? Dodatkowo rozmiary stref zapisane są w pliku, musisz odczytać plik i wtedy to już mniejszego problemu nie będzie, najlepiej zdekompiluj sobie api, dodaj natyw zwracający rozmiar i położenie strefy, wtedy to już bajka :)


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#33 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 28.05.2013 19:17

Lepiej do takiego czegoś użyć po prostu spawnów. Edytować plugin na tworzenie spawnów odpowiednio.

 

Zaktualizowałem w poście wyżej swój plugin na box solid. Był błąd, że po zmianie na inny typ, box pozostawał "ścianą" aż do zmiany mapy lub usunięcia go (po prostu nie usuwałem z niego flagi solid). Już powinno być OK.


  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#34 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.01.2019 19:55

Odświeżcie pliki bład w kompilacji,

cannot read from file: ".vdf"

ma ktoś potrzebne pliki?


Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych