Płatność: 15 - 50 zł ; oczywiście istnieje możliwość negocjacji ; im szybciej będzie zrobione tym więcej oferuje
SMS / PRZELEW BANKOWY/POCZTOWY
Dane kontaktowe: GG - 7997683Rodzaje klas:
Bohaterowie
Potwory
Potwory:
1. Mefisto
Startowe HP : 120
- Na start ma Deagle
- Ma wysokie skoki
- Po zabiciu przeciwnika dostaje 20 HP
- Po naładowaniu paska dostaje +3 skoki do zrobienia w powietrzu
Startowe HP : 140
- Nie słychać jej kroków
- Na start dostaje Galil'a
- Odporność na itemy: FireShield, He 1/x, meekstone itp.
- Po naładowaniu paska szybciej biega
Startowe HP : 130
- Na start dostaje 2 totemy zamrażające przeciwnika
- -10 do szybkości
- Po zabiciu przeciwnika odnawia mu się magazynek
- 1/10 aby po strzale w przeciwnika trząsł mu się ekran
Startowe HP : 150
- +10 do szybkości
- Wolniejsze przeładowywanie broni o 30 %
- 1/3 aby zamrozić przeciwnika z noza
- Dostaje 1000 $ na start
Startowe HP : 130
- Teleportuje się na nożu ( Im więcej INT tym dalej )
- Po naładowaniu paska odnawia mu się magazynek
- 1/20 na oślepienie wroga na pomaranczowo
- Zmniejszona grawitacja
1. Czarodziejka
Startowe HP : 110
- Ma kameleona
- Posiada latarke, jeżeli najedzie na ninja zrobi sie widzialna
- +20 szybkości
- Po śmierci traci 500$
Startowe HP : 150
- Ma zmniejszona widoczność z 255 do 110
- Może zrobić 2 skoki w powietrzu
- 1/5 na odrodzenie po śmierci
- Zmniejszone DMG o 10%
Startowe HP : 120
- Po naładowaniu paska dostaje magiczny pocisk, który trafia w HeadShoota
- Ma dalekie skoki (Spacja+Ctrl w biegu) ( na start ma 5, a każde 10 inty dodaje 1 skok)
- Odbija się od niego średnio co 7 pocisk
Startowe HP : 140
- Po naładowaniu paska jest niewidzialna, aż do zmiany na inną broń
- Nie słychać kroków
- Może zrobić podwójny skok w powietrzu
- Pociski przeciwnika zadają jej +10dmg
Startowe HP : 110
- Może wskrzeszać zmarłych ze swojej drużyny i zjadać przeciwników wciskając klawisz E przy zwłokach. ( Max. 5 zwłok)
- Za wskrzeszenie dostaje +30 exp
- Posiada ducha, którego przywołuje (bind "klawisz" "ghost") i atakuje nim (bind "klawisz" "ghost_attack") zadając nim 200 dmg.
- Zmniejszona szybkość o 20
Startowe HP : 120
- Po zabiciu przeciwnika dostaje 30hp
- Po zabiciu przeciwnika odnawia mu się magazynek
- Po zabiciu przeciwnika odnawia mu się armor
- Po naładowaniu paska dostaje magiczny pancerz, odbijający pocisk ( max. 7 )
Startowe HP : 170
- Zmniejszona widoczność z 255 do 13
- Wysokie skoki
- Może używać tylko noża
- Posiada 5 noży do rzucania, a każde 10 inteligencji to 1 dodatkowy nóż. Rzuca się nimi klawiszem R
- +40 szybkości
Startowe HP : 140
- Co runde dostaje Deagle
- Posiada łuk ( Nóż i R )
- Po naładowaniu paska dostaje granat
- Może położyć granat pułapke ( Zmiana trybu pułapki PPM )
1. Khazra
Startowe HP : 145
- Zwiększona szybkość o 50
- +3 skoki w powietrzu
- Po zabiciu przeciwnika dostaje pełny magazynek
- 1/5 z noza
- Po naładowaniu paska dostaje Losowy Item ( max. 3 na runde )
- Wysysa każdym strzałem 1-5 HP przeciwnikowi
- Nie słychać jego kroków
- Ma 2 rakiety na runde. Uzycie (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet mozna uzywac co 3 sekundy. DMG rakiety 50 + Inteligencja/2
- Posiada regeneracje zycia na kazdej broni + 20 HP co 10 sekundy
- Posiada łuk amazonki ( nóż + r )
- Na start ma AWP + USP
- Szybkość +30
STATYSTYKI JAKIE SĄ NA SERWERZE TO
Siła - max.100
Zręczność - max. 100
Zwinność - max. 100
Inteligencja - max.100
PROSIŁBYM TAKŻE O ZROBIENIE MENU DO TYCH WSZYSTKICH KLAS TZN. JEŚLI GRACZ WPISZE NA SAY'U "/klasa" TO WYŚWIETLIJ MU SIĘ MENU Z TYMI KLASAMI.
DODATKOWO proszę O ZROBIENIE ZŁOTA I MANY.