Kuszownik
_nothing_ 12.11.2011
CheQ a dałoby radę dodać do tej klasy cvar, którym ustawiamy zadawany dmg lub jeszcze lepiej gdyby dmg zależał od inta . Bo teraz kuszownik ma na hita i troche lipnie .
d0naciak
12.11.2011
@UP
Właśnie fajnie bo ciężko trafić Ale znowu na hita bierze (przynajmniej tak było na diablo xP)
Właśnie fajnie bo ciężko trafić Ale znowu na hita bierze (przynajmniej tak było na diablo xP)
Sniper Elite
12.11.2011
ja to do swojego coda dodawalem wiec sma nie dam, ale jak chcesz zrobic ze np. co 3 sek mozna strzelic to zamien caly Client_prethink na:
Zamiast x wpisujesz co ile mozna strzelac.
+ dodaj globalna zmienna bowdelay.
A jeżeli chcesz aby hity były zależne od inta to niestety też musisz dodać to do swojego coda.
Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 12.11.2011 14:47
public client_PreThink(id) { if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK) && (ma_kusze[id]) && get_gametime() > bowdelay[id]+X) { bowdelay[id] = floatround(get_gametime()); StworzBelt(id) } return PLUGIN_CONTINUE; }
Zamiast x wpisujesz co ile mozna strzelac.
+ dodaj globalna zmienna bowdelay.
A jeżeli chcesz aby hity były zależne od inta to niestety też musisz dodać to do swojego coda.
Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 12.11.2011 14:47
Sniper Elite
12.11.2011
Przeczytaj dokładnie co tam napisałem. Przed chwilą sprawdziłem i działa.
Łap tu już dodane tak jak trzeba.
Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 12.11.2011 18:17
Łap tu już dodane tak jak trzeba.
Załączone pliki
Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 12.11.2011 18:17
Mordek
12.11.2011
Ale to jest do starego coda? :}
Mozesz zrobic do nowego?
Użytkownik Mordek edytował ten post 12.11.2011 18:20
Mozesz zrobic do nowego?
Użytkownik Mordek edytował ten post 12.11.2011 18:20
Sniper Elite
12.11.2011
Prosz bardzo.
Zrobiłem tylko to, że trzeba czekać 3 sek. pomiędzy następnymi strzałami.
Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 12.11.2011 18:46
Zrobiłem tylko to, że trzeba czekać 3 sek. pomiędzy następnymi strzałami.
Załączone pliki
Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 12.11.2011 18:46
Mordek
12.11.2011
Nadal nie działa ;/ Podczas strzelania, można szybko wystrzelić 3 bełty zanim postać zacznie przeładowywać
Eustachy8
16.01.2012
ponieważ nie chcę mu zastąpywać kosy lekko przerobiłem (czy to bedzie dzialac), mógłby też ktoś ją zmodyfikować by strzelał co 3 sekundy? i gdzie się zwiększa dmg
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 16.01.2012 20:24
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define PLUGIN "Beltownik" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new bool:ma_kusze[32]; new ilosc_beltow[32]; new bool:ma_klase[32]; new const opis[] = "Ma kusze i 10 beltow"; new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_FIVESEVEN; new const zdrowie = 8; new const kondycja = 4; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 1; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(PLUGIN, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); register_touch("Belt", "*" , "DotykBeltu"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Res", 1); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazInfo"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ilosc_beltow[id] = 10; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; ilosc_beltow[id] = 0; } public PokazInfo(id) { if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_FIVESEVEN) return PLUGIN_CONTINUE; new text[512] format(text,511,"Ilosc Beltow: %d",ilosc_beltow[id]) message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(text) message_end() return PLUGIN_CONTINUE; } public Res(id) { ilosc_beltow[id] = 6; } public plugin_precache() { precache_model("models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl") precache_model("models/QTM_CodMod/belt.mdl") } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2) if(weapon == CSW_FIVESEVEN && ma_klase[id]) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl") ma_kusze[id] = true; } else ma_kusze[id] = false; } public client_PreThink(id) { if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK) && (ma_kusze[id])) { StworzBelt(id) } return PLUGIN_CONTINUE; } public StworzBelt(id) { if (!is_user_alive(id) || !ilosc_beltow[id]) return PLUGIN_CONTINUE ilosc_beltow[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Belt"); entity_set_model(Ent, "models/QTM_CodMod/belt.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykBeltu(ent) { if ( !is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 10.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; new hp = get_user_health(pid) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 1); } remove_entity(ent); }
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 16.01.2012 20:24
maclaw01
07.02.2012
Cheq Dzięki :DD Nie wiesz pewnie za co ale za pewnien temat na twojej stronie o zmiennych Masz + reputacji Co ja bym bez ciebie zrobił