←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Kuszownik

  • +
  • -
Mordek - zdjęcie Mordek 12.11.2011

Jak możesz daj sma, czekam na tą klasę już trochę :D
Odpowiedz

_nothing_ - zdjęcie _nothing_ 12.11.2011

CheQ a dałoby radę dodać do tej klasy cvar, którym ustawiamy zadawany dmg lub jeszcze lepiej gdyby dmg zależał od inta . Bo teraz kuszownik ma na hita i troche lipnie .
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 12.11.2011

@UP
Właśnie fajnie bo ciężko trafić :D Ale znowu na hita bierze (przynajmniej tak było na diablo xP)
Odpowiedz

  • +
  • -
Sniper Elite - zdjęcie Sniper Elite 12.11.2011

ja to do swojego coda dodawalem wiec sma nie dam, ale jak chcesz zrobic ze np. co 3 sek mozna strzelic to zamien caly Client_prethink na:


public client_PreThink(id)
{
	if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK) && (ma_kusze[id]) && get_gametime() > bowdelay[id]+X)
	{
		bowdelay[id] = floatround(get_gametime());
		StworzBelt(id)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


Zamiast x wpisujesz co ile mozna strzelac.
+ dodaj globalna zmienna bowdelay.

A jeżeli chcesz aby hity były zależne od inta to niestety też musisz dodać to do swojego coda.
Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 12.11.2011 14:47
Odpowiedz

  • +
  • -
Mordek - zdjęcie Mordek 12.11.2011

Sniper jak to podmienilem nie da sie skompilowac :D
Odpowiedz

  • +
  • -
Sniper Elite - zdjęcie Sniper Elite 12.11.2011

Przeczytaj dokładnie co tam napisałem. Przed chwilą sprawdziłem i działa.
Łap tu już dodane tak jak trzeba.

Załączone pliki


Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 12.11.2011 18:17
Odpowiedz

  • +
  • -
Mordek - zdjęcie Mordek 12.11.2011

Ale to jest do starego coda? :}
Mozesz zrobic do nowego?
Użytkownik Mordek edytował ten post 12.11.2011 18:20
Odpowiedz

  • +
  • -
Sniper Elite - zdjęcie Sniper Elite 12.11.2011

Prosz bardzo.
Zrobiłem tylko to, że trzeba czekać 3 sek. pomiędzy następnymi strzałami.

Załączone pliki


Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 12.11.2011 18:46
Odpowiedz

  • +
  • -
Mordek - zdjęcie Mordek 12.11.2011

Nadal nie działa ;/ Podczas strzelania, można szybko wystrzelić 3 bełty zanim postać zacznie przeładowywać
Odpowiedz

  • +
  • -
LuKq - zdjęcie LuKq 16.12.2011

zrobiłem jak mówisz ale...jak daję na nóż to nie mam kuszy
Odpowiedz

  • +
  • -
Eustachy8 - zdjęcie Eustachy8 16.01.2012

ponieważ nie chcę mu zastąpywać kosy lekko przerobiłem (czy to bedzie dzialac), mógłby też ktoś ją zmodyfikować by strzelał co 3 sekundy? i gdzie się zwiększa dmg

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Beltownik"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new bool:ma_kusze[32];
new ilosc_beltow[32];

new bool:ma_klase[32];


new const opis[] = "Ma kusze i 10 beltow";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_FIVESEVEN;
new const zdrowie = 8;
new const kondycja = 4;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 1;



public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(PLUGIN, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_touch("Belt", "*" , "DotykBeltu");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Res", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazInfo");

}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ilosc_beltow[id] = 10;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ilosc_beltow[id] = 0;
}
public PokazInfo(id)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_FIVESEVEN)
return PLUGIN_CONTINUE;

new text[512]
format(text,511,"Ilosc Beltow: %d",ilosc_beltow[id])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()

return PLUGIN_CONTINUE;
}


public Res(id)
{
ilosc_beltow[id] = 6;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
precache_model("models/QTM_CodMod/belt.mdl")
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2)

if(weapon == CSW_FIVESEVEN && ma_klase[id])
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
ma_kusze[id] = true;
}
else
ma_kusze[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK) && (ma_kusze[id]))
{
StworzBelt(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public StworzBelt(id)
{

if (!is_user_alive(id) || !ilosc_beltow[id])
return PLUGIN_CONTINUE

ilosc_beltow[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Belt");
entity_set_model(Ent, "models/QTM_CodMod/belt.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


public DotykBeltu(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 10.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

new hp = get_user_health(pid)

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 1);
}
remove_entity(ent);
}


Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 16.01.2012 20:24
Odpowiedz

  • +
  • -
maclaw01 - zdjęcie maclaw01 07.02.2012

Cheq Dzięki :DD Nie wiesz pewnie za co :D ale za pewnien temat na twojej stronie o zmiennych :) Masz + reputacji :D Co ja bym bez ciebie zrobił ;P
Odpowiedz