Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Kuszownik

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#21 Mordek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.11.2011 10:21

Jak możesz daj sma, czekam na tą klasę już trochę :D
  • +
  • -
  • 0

#22 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 12.11.2011 14:32

CheQ a dałoby radę dodać do tej klasy cvar, którym ustawiamy zadawany dmg lub jeszcze lepiej gdyby dmg zależał od inta . Bo teraz kuszownik ma na hita i troche lipnie .

#23 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 12.11.2011 14:36

@UP
Właśnie fajnie bo ciężko trafić :D Ale znowu na hita bierze (przynajmniej tak było na diablo xP)
  • +
  • -
  • 0

#24 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 12.11.2011 14:46

ja to do swojego coda dodawalem wiec sma nie dam, ale jak chcesz zrobic ze np. co 3 sek mozna strzelic to zamien caly Client_prethink na:


public client_PreThink(id)
{
	if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK) && (ma_kusze[id]) && get_gametime() > bowdelay[id]+X)
	{
		bowdelay[id] = floatround(get_gametime());
		StworzBelt(id)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


Zamiast x wpisujesz co ile mozna strzelac.
+ dodaj globalna zmienna bowdelay.

A jeżeli chcesz aby hity były zależne od inta to niestety też musisz dodać to do swojego coda.

Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 12.11.2011 14:47

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#25 Mordek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.11.2011 17:29

Sniper jak to podmienilem nie da sie skompilowac :D
  • +
  • -
  • 0

#26 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 12.11.2011 18:17

Przeczytaj dokładnie co tam napisałem. Przed chwilą sprawdziłem i działa.
Łap tu już dodane tak jak trzeba.

Załączone pliki


Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 12.11.2011 18:17

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#27 Mordek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.11.2011 18:19

Ale to jest do starego coda? :}
Mozesz zrobic do nowego?

Użytkownik Mordek edytował ten post 12.11.2011 18:20

  • +
  • -
  • 0

#28 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 12.11.2011 18:46

Prosz bardzo.
Zrobiłem tylko to, że trzeba czekać 3 sek. pomiędzy następnymi strzałami.

Załączone pliki


Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 12.11.2011 18:46

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#29 Mordek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.11.2011 19:21

Nadal nie działa ;/ Podczas strzelania, można szybko wystrzelić 3 bełty zanim postać zacznie przeładowywać
  • +
  • -
  • 0

#30 LuKq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:159
  • Imię:luq
  • Lokalizacja:lol
Offline

Napisano 16.12.2011 15:42

zrobiłem jak mówisz ale...jak daję na nóż to nie mam kuszy
  • +
  • -
  • 0

#31 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 16.01.2012 20:20

ponieważ nie chcę mu zastąpywać kosy lekko przerobiłem (czy to bedzie dzialac), mógłby też ktoś ją zmodyfikować by strzelał co 3 sekundy? i gdzie się zwiększa dmg

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Beltownik"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new bool:ma_kusze[32];
new ilosc_beltow[32];

new bool:ma_klase[32];


new const opis[] = "Ma kusze i 10 beltow";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_FIVESEVEN;
new const zdrowie = 8;
new const kondycja = 4;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 1;



public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(PLUGIN, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_touch("Belt", "*" , "DotykBeltu");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Res", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazInfo");

}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ilosc_beltow[id] = 10;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ilosc_beltow[id] = 0;
}
public PokazInfo(id)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_FIVESEVEN)
return PLUGIN_CONTINUE;

new text[512]
format(text,511,"Ilosc Beltow: %d",ilosc_beltow[id])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()

return PLUGIN_CONTINUE;
}


public Res(id)
{
ilosc_beltow[id] = 6;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
precache_model("models/QTM_CodMod/belt.mdl")
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2)

if(weapon == CSW_FIVESEVEN && ma_klase[id])
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
ma_kusze[id] = true;
}
else
ma_kusze[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK) && (ma_kusze[id]))
{
StworzBelt(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public StworzBelt(id)
{

if (!is_user_alive(id) || !ilosc_beltow[id])
return PLUGIN_CONTINUE

ilosc_beltow[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Belt");
entity_set_model(Ent, "models/QTM_CodMod/belt.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


public DotykBeltu(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 10.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

new hp = get_user_health(pid)

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 1);
}
remove_entity(ent);
}


Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 16.01.2012 20:24

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#32 maclaw01

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:wa
  • Lokalizacja:wa
Offline

Napisano 07.02.2012 21:41

Cheq Dzięki :DD Nie wiesz pewnie za co :D ale za pewnien temat na twojej stronie o zmiennych :) Masz + reputacji :D Co ja bym bez ciebie zrobił ;P
  • +
  • -
  • 0

JestMega.pl i Wszystko Jasne ;)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych