Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
31 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 12.11.2011 10:21
Jak możesz daj sma, czekam na tą klasę już trochę
#22
Napisano 12.11.2011 14:32
CheQ a dałoby radę dodać do tej klasy cvar, którym ustawiamy zadawany dmg lub jeszcze lepiej gdyby dmg zależał od inta . Bo teraz kuszownik ma na hita i troche lipnie .
#23
Napisano 12.11.2011 14:36
@UP
Właśnie fajnie bo ciężko trafić Ale znowu na hita bierze (przynajmniej tak było na diablo xP)
Właśnie fajnie bo ciężko trafić Ale znowu na hita bierze (przynajmniej tak było na diablo xP)
#24
Napisano 12.11.2011 14:46
ja to do swojego coda dodawalem wiec sma nie dam, ale jak chcesz zrobic ze np. co 3 sek mozna strzelic to zamien caly Client_prethink na:
Zamiast x wpisujesz co ile mozna strzelac.
+ dodaj globalna zmienna bowdelay.
A jeżeli chcesz aby hity były zależne od inta to niestety też musisz dodać to do swojego coda.
public client_PreThink(id) { if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK) && (ma_kusze[id]) && get_gametime() > bowdelay[id]+X) { bowdelay[id] = floatround(get_gametime()); StworzBelt(id) } return PLUGIN_CONTINUE; }
Zamiast x wpisujesz co ile mozna strzelac.
+ dodaj globalna zmienna bowdelay.
A jeżeli chcesz aby hity były zależne od inta to niestety też musisz dodać to do swojego coda.
Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 12.11.2011 14:47
#25
Napisano 12.11.2011 17:29
Sniper jak to podmienilem nie da sie skompilowac
#27
Napisano 12.11.2011 18:19
Ale to jest do starego coda? :}
Mozesz zrobic do nowego?
Mozesz zrobic do nowego?
Użytkownik Mordek edytował ten post 12.11.2011 18:20
#29
Napisano 12.11.2011 19:21
Nadal nie działa ;/ Podczas strzelania, można szybko wystrzelić 3 bełty zanim postać zacznie przeładowywać
#30
Napisano 16.12.2011 15:42
zrobiłem jak mówisz ale...jak daję na nóż to nie mam kuszy
#31
Napisano 16.01.2012 20:20
ponieważ nie chcę mu zastąpywać kosy lekko przerobiłem (czy to bedzie dzialac), mógłby też ktoś ją zmodyfikować by strzelał co 3 sekundy? i gdzie się zwiększa dmg
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define PLUGIN "Beltownik" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new bool:ma_kusze[32]; new ilosc_beltow[32]; new bool:ma_klase[32]; new const opis[] = "Ma kusze i 10 beltow"; new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_FIVESEVEN; new const zdrowie = 8; new const kondycja = 4; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 1; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(PLUGIN, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); register_touch("Belt", "*" , "DotykBeltu"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Res", 1); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazInfo"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ilosc_beltow[id] = 10; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; ilosc_beltow[id] = 0; } public PokazInfo(id) { if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_FIVESEVEN) return PLUGIN_CONTINUE; new text[512] format(text,511,"Ilosc Beltow: %d",ilosc_beltow[id]) message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(text) message_end() return PLUGIN_CONTINUE; } public Res(id) { ilosc_beltow[id] = 6; } public plugin_precache() { precache_model("models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl") precache_model("models/QTM_CodMod/belt.mdl") } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2) if(weapon == CSW_FIVESEVEN && ma_klase[id]) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl") ma_kusze[id] = true; } else ma_kusze[id] = false; } public client_PreThink(id) { if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK) && (ma_kusze[id])) { StworzBelt(id) } return PLUGIN_CONTINUE; } public StworzBelt(id) { if (!is_user_alive(id) || !ilosc_beltow[id]) return PLUGIN_CONTINUE ilosc_beltow[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Belt"); entity_set_model(Ent, "models/QTM_CodMod/belt.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykBeltu(ent) { if ( !is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 10.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; new hp = get_user_health(pid) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 1); } remove_entity(ent); }
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 16.01.2012 20:24
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych