Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Mikrofon
#1
Napisano 26.01.2009 13:25
[ Dodano: 27-01-2009, 16:07 ]
Help Me
#2 Gość_Jazz_*
Napisano 28.01.2009 19:44
#3
Napisano 28.01.2009 20:13
#4
Napisano 29.01.2009 20:12
#5
Napisano 29.01.2009 20:51
#6
Napisano 29.01.2009 20:54
#7
Napisano 29.01.2009 21:18
Mozna przechwycic event pojawienia sie ikonki mikrofonu nad glowa gracza, lub ikonke mowienia w hudzie graczy ;-)
jak już piszesz to nie 'kuś' tylko podaj od razu jak to się robi jak nie wiedzą
#8
Napisano 29.01.2009 21:20
#9
Napisano 29.01.2009 21:24
http://wiki.amxmodx.... ... StatusIcon
chwila testów i będzie nazwa sprite`a wtedy krok do nowego pluginu
#10
Napisano 29.01.2009 21:27
Ps. taka metoda wykrywania, jest metoda posrednia. Idealna gdy nie mozna wykryc autentycznego zdarzenia. Na takiej zasadzie przeciez dziala wykrywania poczatku, konca rundy z radio message - nie wykrywamy zdarzenia tylko efekt jemu towarzyszacy ;-)
#11
Napisano 29.01.2009 23:08
spróbuję
register_message(SVC_TEMPENTITY,"audio");by złapać mikrofon nad głową, ale to jutro
#12
Napisano 31.01.2009 12:41
#13
Napisano 03.02.2009 07:56
lubie jak tak madrze gadasznie wykrywamy zdarzenia tylko efekt jemu towarzyszacy
ale w diablomodzie jest akcja ze po nacisniecie +use wlacza sie item nie można tak zrobic z +voicerecord?
#14
Napisano 03.02.2009 10:45
Button Constants #define IN_ATTACK (1<<0) #define IN_JUMP (1<<1) #define IN_DUCK (1<<2) #define IN_FORWARD (1<<3) #define IN_BACK (1<<4) #define IN_USE (1<<5) #define IN_CANCEL (1<<6) #define IN_LEFT (1<<7) #define IN_RIGHT (1<<8) #define IN_MOVELEFT (1<<9) #define IN_MOVERIGHT (1<<10) #define IN_ATTACK2 (1<<11) #define IN_RUN (1<<12) #define IN_RELOAD (1<<13) #define IN_ALT1 (1<<14) #define IN_SCORE (1<<15)
#15
Napisano 04.02.2009 06:39
#16
Napisano 04.02.2009 21:00
#17
Napisano 04.02.2009 21:17
I jak komuś coś się udało zrobić?
kolejny dzieciol, jak bedzie gotowe to ktos tu wrzuci, jak na razie efektow pracy nie widac.
#18
Napisano 04.02.2009 23:04
kolejny dzieciol, jak bedzie gotowe to ktos tu wrzuci, jak na razie efektow pracy nie widac.
oO a co zapytać nie można ? zakazane ?
#19
Napisano 05.02.2009 20:29
StatusValue Sends/updates the status values. For the Flag 1 the Value is TeamRelation
Jeśli TeamRelation jest tym czego szukamy to rozwiązane, ale trzeba to sprawdzić na 2 graczy, bo być może event jest wywołany w momencie, gdy u kogoś pojawi się znaczek na HUD.
#20
Napisano 09.02.2009 21:27
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych