Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo
CoD Nowy

Zbugowany elektryk

CoD Nowy

  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1,029
Hero

  • Postów:2,414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Posted 06.11.2011 09:32

Jak na ssach widać (download) elektryk posiada jakby wh, i nie wiem jak to naprawić, daje *sma, i proszę o jaknajszybszą naprawę
Wiem jak sie daje +, więc dam za pomoc skuteczną


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Masz 4 blyskawice, zadaja one 30 obrazen";
new const bronie = 1<
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_blyskawic[id] = 4;
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}

public cod_class_skill_used(id) {

if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_HANDLED;

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;

if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}

if(poprzednia_blyskawica[id]+12.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 12 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;

puscBlyskawice(id, ofiara, 30.0, 0.0);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 30.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 0.0, ent, DMG_SHOCK);

remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id])
{
ilosc_blyskawic[id] = 4;
}
}



http://www.speedysha...qr/elektryk.rar

I co z tym zrobicie ? Pliss o pomoc

odswiezam

jeszcze raz fresh

Edited by d0n tHe Pr0oo, 04.11.2011 18:13.

  • +
  • -
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: CoD Nowy

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users