Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Prośba o Perk Nowy Cod MOd

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ark

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:łódź
Offline

Napisano 03.11.2011 08:17

Witam , chciałem prosić o perk :

Szaleńcze Miny
-dodaje +200 dmg minom
-dodaje +100hp
-dodaje +3 miny



Z góry dziękuje


Pozdrawiam ArK
  • +
  • -
  • 0

#2 pixel

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:k. krakowa
Offline

Napisano 03.11.2011 15:12




/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#include <engine>

#include <codmod>





new const perk_name[] = "Szalencze Miny";

new const perk_desc[] = "+100hp, 3miny zadajace 200(+inteligencja) obrazen ^n-Nie kladz min w przejsciach!";



new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"



new sprite_blast_miny;

new ilosc_min_gracza[33];



public plugin_init() 

{

register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");



register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");



register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");



RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

}



public plugin_precache()

{



precache_model(modelMiny);

sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");



}



public client_disconnect(id)

{



new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");

while(entMiny > 0)

{

if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)

remove_entity(entMiny);

entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");

}



}

public cod_perk_enabled(id)

{

cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+60);

ilosc_min_gracza[id] = 3;



}



public cod_perk_disabled(id)

{

cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-60);

ilosc_min_gracza[id] = 0;

}

public cod_perk_skill_used(id)

{



if (!ilosc_min_gracza[id])

{

client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");

}

else

{



ilosc_min_gracza[id]--;



new Float:origin[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);



new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");

entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);

entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);

entity_set_origin(ent, origin);

entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);



entity_set_model(ent, modelMiny);

entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});



drop_to_floor(ent);



set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);

}

}



public fwSpawn_Miny(id)

{

if(is_user_alive(id))

ilosc_min_gracza[id] = 3;

}



public DotykMiny(ent, id)

{

if(!is_valid_ent(ent))

return;



new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))

{

new Float:fOrigin[3];

entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);



new iOrigin[3];

for(new i=0;i<3;i++)

iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);



message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

write_byte(TE_EXPLOSION);

write_coord(iOrigin[0]);

write_coord(iOrigin[1]);

write_coord(iOrigin[2]);

write_short(sprite_blast_miny);

write_byte(32);

write_byte(20);

write_byte(0);

message_end();



new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);



for (new i=0; i < numfound; i++)

{

new pid = entlist[i];



if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

continue;



cod_inflict_damage(attacker, pid, 200.0, 0.8, ent, (1<<24));

}

remove_entity(ent);

}

}



public NowaRunda_Miny()

{

new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");

while(entMiny > 0)

{

remove_entity(entMiny);

entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");

}

}


  • +
  • -
  • 1
Oferta o pracę nieaktualna; mody w przygotowaniu:
-new mega cod
-new mega diablo

#3 ark

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:łódź
Offline

Napisano 03.11.2011 17:27

Z góry dziękuje +
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 03.11.2011 18:31

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych