Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z wygenerowanymi klasami.

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wobdak

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 02.11.2011 20:40

Witam, wygenerowałem sobie klasy na http://www.amxx.pl/generator-klas/ - nie wiem czemu ale w snajperze mam Deagl'a 1/2, w majorze AK47 1/2 w sma pluginu tego nie ma. Plugin kompilowałem ponownie i nic to nie dało. Prosiłbym o pomoc.

Użytkownik Wobdak edytował ten post 02.11.2011 20:45

  • +
  • -
  • 0

#2 pixel

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:k. krakowa
Offline

Napisano 03.11.2011 06:34

Daj .sma, my nie czarujemy
  • +
  • -
  • 0
Oferta o pracę nieaktualna; mody w przygotowaniu:
-new mega cod
-new mega diablo

#3 Wobdak

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 03.11.2011 08:41

Kod Sma majora:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Major (Extra Premium)";
new const opis[] = "1/2 z HE, jest przezroczysty.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47) | (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Major (Extra Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 155);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CSW_HEGRENADE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych