Lecz niejest to w każdej klasie , podejrzewam, że w pliku .sma danych klas jest poprostu zablokowane podnoszenie / branie innej broni niż przydzielona. Niemam pojęcia jak to zmienić.
Podam plik .sma jednej z tych klas które właśnie tej broni otrzymać niemogą.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Koszarowiec"; new const opis[] = "Dostaje 4 granaty (HE) co runde. A takze M4A1 Carabine"; new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public ResetHUD(id) set_task(0.1, "ResetHUDx", id); public ResetHUDx(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 4); }
Naprzykład ta klasa ma standardowo M4A1, gdy próbuję wziąśc z menu vipa AK47 to ją wyrzuca i nieda sie podnieść.
Bardzo proszę o pomoc, bo gracze którzy kupili Vipa sie troche denerwują bo niemogą wybierać broni.
Potrzebuje tylko informacji która z tych linijek odpowiada za to czy klasa moze miec inna bron niż tą przypisaną.
Pozdrawiam
Użytkownik Zielas edytował ten post 26.06.2011 12:45