/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new const nazwa[] = "Fighter_(Premium)";
new const opis[] = "Ma 1/3 scout, 1/7 usp. m4a1, mniejsza grawitacja, potrojny skok.";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_USP; | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1);
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez ---", nazwa);
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_pev(id, pev_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && !random(3))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(damagebits & DMG_USP && !random(7))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez ---.", nazwa)
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[3] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
if(ma_klase[id])
{
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.06.2011 10:56
Witam, zrobiłem klasę, ale nie daje się skompilować. Co zrobiłem źle?
#2
Napisano 25.06.2011 11:07
1.
Za
1<<CSW_USP
ma nie być ";"
czyli
2.
Powtarza się
public cod_class_disabled(id) i public cod_class_enabled(id)
Za
1<<CSW_USP
ma nie być ";"
czyli
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_M4A1;
2.
Powtarza się
public cod_class_disabled(id) i public cod_class_enabled(id)
#3
Napisano 25.06.2011 11:10
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];
new const nazwa[] = "Fighter_(Premium)";
new const opis[] = "Ma 1/3 scout, 1/7 usp. m4a1, mniejsza grawitacja, potrojny skok.";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez ---", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_pev(id, pev_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && !random(3))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_USP && !random(7))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public PlayerPreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new button = pev(id, pev_button);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
if(ma_klase[id])
{
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
}
#4
Napisano 25.06.2011 11:43
Dobra dzięki leci +
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych