Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Co zrobiłem źle?

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 mauron4

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 25.06.2011 10:56

Witam, zrobiłem klasę, ale nie daje się skompilować. Co zrobiłem źle?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];

new const nazwa[] = "Fighter_(Premium)";
new const opis[] = "Ma 1/3 scout, 1/7 usp. m4a1, mniejsza grawitacja, potrojny skok.";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_USP; | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1);

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez ---", nazwa);

set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_pev(id, pev_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && !random(3))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


if(damagebits & DMG_USP && !random(7))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez ---.", nazwa)
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}

}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);

if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[3] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(ma_klase[id])
{
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 komandos

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 25.06.2011 11:07

1.

Za
1<<CSW_USP
ma nie być ";"
czyli

new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_M4A1;

2.
Powtarza się
public cod_class_disabled(id) i public cod_class_enabled(id)

#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 25.06.2011 11:10

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];

new const nazwa[] = "Fighter_(Premium)";
new const opis[] = "Ma 1/3 scout, 1/7 usp. m4a1, mniejsza grawitacja, potrojny skok.";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez ---", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}

set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_pev(id, pev_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && !random(3))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_USP && !random(7))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}

public PlayerPreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new button = pev(id, pev_button);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);

if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(ma_klase[id])
{
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
}

  • +
  • -
  • 1

#4 mauron4

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 25.06.2011 11:43

Dobra dzięki leci +
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych