Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

ADMIN_LEVEL_H zmiana na inny

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 drzewko

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:44
  • Imię:ghghgh
  • Lokalizacja:hghghghgh
Offline

Napisano 24.06.2011 14:39

Witam zmieni mi ktos ADMIN_LEVEL_H klasy kucacz na LEVEL S sam kompilatorowałem ale błąd wyskakiwał

Załączone pliki



#2 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.06.2011 14:55

LEVEL S co to za flaga?
Flagi - AMXX.pl: Support AMX Mod X tutaj flagi
Jeżeli chodzi o flagę s
to proszę
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kucacz[Premium]";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 50;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy Bocie.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

Flagę w 31 linijce zmieniasz.

Użytkownik Drzanas edytował ten post 24.06.2011 14:57

  • +
  • -
  • 1

graphic.png


#3 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 24.06.2011 15:15

Drzewko, chodzi o to że flagi ADMIN_LEVEL_ to flaga tak jakby wolna np. ADMIN_LEVEL_H to flaga T.
Tutaj masz wszystko:

ADMIN_ALL - którakolwiek
ADMIN_IMMUNITY - flaga "a"
ADMIN_RESERVATION - flaga "b"
ADMIN_KICK - flaga "c"
ADMIN_BAN - flaga "d"
ADMIN_SLAY - flaga "e"
ADMIN_MAP - flaga "f"
ADMIN_CVAR - flaga "g"
ADMIN_CFG - flaga "h"
ADMIN_CHAT - flaga "i" *
ADMIN_VOTE - flaga "j"
ADMIN_PASSWORD - flaga "k"
ADMIN_RCON - flaga "l"
ADMIN_LEVEL_A - flaga "m"
ADMIN_LEVEL_B - flaga "n"
ADMIN_LEVEL_C - flaga "o"
ADMIN_LEVEL_D - flaga "p"
ADMIN_LEVEL_E - flaga "q"
ADMIN_LEVEL_F - flaga "r"
ADMIN_LEVEL_G - flaga "s"
ADMIN_LEVEL_H - flaga "t"
ADMIN_MENU - flaga "u"
ADMIN_ADMIN - flaga "y"
ADMIN_USER - flaga "z"


  • +
  • -
  • 0

#4 drzewko

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:44
  • Imię:ghghgh
  • Lokalizacja:hghghghgh
Offline

Napisano 24.06.2011 22:08

sory miałem napisać g a napisałem s pomyłeczka :) d

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_kucacz.sma(53) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"

1 Error.
Could not locate output file codclass_kucacz.amxx (compile failed).
ech wrzuci ktos plik amxx gotowy

#5 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 24.06.2011 22:15

To jaka flaga w końcu ?

Co do tego błędu. Dodaj } na końcu. (klamra)
  • +
  • -
  • 1

#6 drzewko

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:44
  • Imię:ghghgh
  • Lokalizacja:hghghghgh
Offline

Napisano 24.06.2011 22:32

ta flaga co daliscie to dobrta ja napisalem ze ja zle podalem ;)

#7 NimFresh

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:151
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:yyyy
Offline

Napisano 25.06.2011 07:08

jaka flage on chce bo to ino 5 min roboty

#8 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.06.2011 11:36

Przecież w drugim poście masz plugin dobry.

sory miałem napisać g a napisałem s pomyłeczka :) d

To która w końcu flaga :X "g" "s" czy "d" ?
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#9 WarRIorS

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:204
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Japan
Offline

Napisano 25.06.2011 12:03

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kucacz[Premium]";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 50;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_XXXX TUTAJ SE ZMIEŃ SAM I TYLE))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy Bocie.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych