Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

CoD - problemy z kompilacjaNie mam pojecia

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.06.2011 19:39

Witam. Mam takie errory Czy wie ktoś na czym polega problem? BO ja już nie wiem:

Sma nie podam bo nie chcę go ropowszechniać .
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

cod.sma(832) : error 029: invalid expression, assumed zero
cod.sma(832) : warning 215: expression has no effect
cod.sma(832) : error 001: expected token: ";", but found "]"
cod.sma(832) : error 029: invalid expression, assumed zero
cod.sma(832) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.


A to ta linijka:

damage_gracza[id] = NORM_DMG+[klasa_gracza[id]]+floatround(damage_gracza[id]+0.1);

Użytkownik Squady edytował ten post 20.06.2011 19:55

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 20.06.2011 20:36

damage_gracza[id] = NORM_DMG[klasa_gracza[id]]+floatround(damage_gracza[id]+0.1);

  • +
  • -
  • 0

#3 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.06.2011 21:18

Tak próbowałem i nadal te same błędy .
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#4 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 20.06.2011 23:18

Nie zawsze musi być błąd w tej linijce, co akurat pokazał.
Dla pewności sprawdź poprzednie lub kolejne linijki. Jak nie, to może umieść .SMA no chyba że nie chcesz ;P
  • +
  • -
  • 0

#5 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 20.06.2011 23:57

Shark :D nietomny byłem :wstyd:

Użytkownik Grzesiek edytował ten post 21.06.2011 10:30

  • +
  • -
  • 0

#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 21.06.2011 10:27

Sma nie podam bo nie chcę go ropowszechniać .


Czytamy ze zrozumieniem.
  • +
  • -
  • 0

#7 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.06.2011 10:32

Sma nie podam bo nie chcę go ropowszechniać .


Czytamy ze zrozumieniem.


Ale ma rację. Skoro nie potrafi naprawić takiego błędu, to wiadome że coda tego doświadczony amxx zrobi w 1h (identyczny jak on). Taki mały offtop.

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 21.06.2011 10:33


#8 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.06.2011 13:49

Poradziłem sobie . do kosza z tym.
  • +
  • -
  • 1

To co piszę się nie liczy...

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych