Witam! Szukam tego pluginu i za nic go znaleźć nie mogę. Proszę o pomoc. Chodzi mi o plugin,że np ja kogoś dziabnę nożem leci mu tak kamera w góre i zaraz opada czyli broń w góre i opada. Proszę o pomoc. Dziękuje.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[Szukam] pluginu jak dziabniesz kogoś nożem...
Temat rozp.
BoskiNieOgar
, 20.06.2011 20:12
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.06.2011 20:12
#2
Napisano 20.06.2011 21:34
Masz tu przykładowe dwa tematy:
http://amxx.pl/topic...brass-knuckles/
http://amxx.pl/topic...ast-noza-pomoc/
http://amxx.pl/topic...brass-knuckles/
http://amxx.pl/topic...ast-noza-pomoc/
#3
Napisano 21.06.2011 08:32
Witam! Czy ja mówiłem o pięści zamiast noża? Nie! Chodzi mi o plugin dzięki któremu jak kogoś dziabnę z noża brón i kamera leci mu do góry jakby zawroty głowy.
#4
Napisano 21.06.2011 08:34
zamiast pięści wgraj sobie normalny nóż
#5
Napisano 21.06.2011 12:12
Witam! Ja nie wiem czy państwo mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Poszukuje pluginu,który daje efekt po dziabnięciu nożem zawroty głowy. Coś jak na JB,jak Więzień dziabnie Strażnika mu tak kamera leci do góry. Dziękuje.
#6
Napisano 21.06.2011 13:03
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <cstrike>
new PLUGIN_NAME[] = "Brass Knuckles"
new PLUGIN_VERSION[] = "1.0"
new PLUGIN_AUTHOR[] = "Cheap_Suit"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
register_event("Damage", "Event_Damage", "be", "2!0")
}
public Event_Damage(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
new AttakerWeapon, AttakerPartHit
get_user_attacker(id, AttakerWeapon, AttakerPartHit)
if(AttakerWeapon != CSW_KNIFE)
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:Random_Float[3]
for(new i = 0; i < 3; i++) Random_Float[i] = random_float(-100.0, 100.0)
Punch_View(id, Random_Float)
return PLUGIN_CONTINUE
}
stock Punch_View(id, Float:ViewAngle[3])
{
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, ViewAngle)
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych