Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

flaga na vipa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pirez

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 20.06.2011 13:08

witam ma tengo vipa : DeathRun ViP i nie wiem jaka flaga za niego odpowiada ...
  • +
  • -
  • 0

#2 Profesjonalista

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Rafi
  • Lokalizacja:Lbk
Offline

Napisano 20.06.2011 13:12

daj nam sma ;) bo tam w paczce tylko muzyczka i model ;)

#3 Pirez

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 20.06.2011 13:53

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <engine>

#define FLAG ADMIN_IMMUNITY

new const VIP[] = "DeathRunVip"
new const VIP_MODEL[] = "models/player/DeathRunVip/DeathRunVip.mdl"

new const MENU_POPUP[] = "misc/DeathRunVip/vip_menu_popup.wav"
new const MENU_OK[] = "misc/DeathRunVip/vip_menu_ok.wav"
new const VIP_CONNECT[] = "misc/DeathRunVip/vip_connect.wav"

#define TASKID_SHOWHUD 2931
#define TASKID_MODEL 3810

new player_model[33][32]
new Float: g_counter
new bool: g_model[33]
new g_hudsync
new cvar_gravity
new cvar_speed
new SayTxT

new gCylinderSprite;

public plugin_precache()
{
precache_model(VIP_MODEL)
precache_sound(VIP_CONNECT)

precache_sound(MENU_POPUP)
precache_sound(MENU_OK)

gCylinderSprite = precache_model( "sprites/shockwave.spr" );
}

public plugin_init()
{
register_plugin("Deathrun V.I.P", "1.0", "DoviuX")

cvar_gravity = register_cvar("dr_vip_gravity", "500")
cvar_speed = register_cvar("dr_vip_speed", "500")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "bacon_spawn", 1)
register_forward(FM_SetClientKeyValue, "fw_SetClientKeyValue")
register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "fw_ClientUserInfoChanged")

g_hudsync = CreateHudSyncObj()
SayTxT = get_user_msgid("SayText");
}

public client_connect(client)
{
if(get_user_flags(client) & FLAG)
{
client_cmd(client, "spk %s", VIP_CONNECT)

new name[32];
get_user_name(client, name, 31);
set_hudmessage( 0, 255, 0, -1.0, 0.29, 0, 6.0, 12.0 );
show_hudmessage( 0, "Vip %s is connecting to the server!.", name);
}
}

public bacon_spawn(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return

static CsTeams: team ; team = cs_get_user_team(id)

if (team == CS_TEAM_T && (get_user_flags(id) & FLAG))
{
set_task(2.0, "T_menu", id)

new iOrigin[ 3 ];
get_user_origin( id, iOrigin );

Create_BeamCylinder( iOrigin, 120, gCylinderSprite, 0, 0, 6, 16, 0, random( 0 ), random( 255 ), random( 0 ), 255, 0 );
Create_BeamCylinder( iOrigin, 120, gCylinderSprite, 0, 0, 6, 16, 0, random( 0 ), random( 255 ), random( 0 ), 255, 0 );
Create_BeamCylinder( iOrigin, 120, gCylinderSprite, 0, 0, 6, 16, 0, random( 0 ), random( 255 ), random( 0 ), 255, 0 );

copy(player_model[id], 31, VIP)

new currentmodel[32];
fm_get_user_model(id, currentmodel, sizeof currentmodel - 1);

if(!equal(currentmodel, player_model[id]))
{
Task_Model(id + TASKID_MODEL)
g_counter += 0.1;
}

if(!task_exists(TASKID_SHOWHUD + id))
set_task(0.2, "Task_ShowHUD", TASKID_SHOWHUD + id)

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25)
}
else if (team == CS_TEAM_CT && (get_user_flags(id) & FLAG))
{
set_task(2.0, "CT_menu", id)

new iOrigin[ 3 ];
get_user_origin( id, iOrigin );

Create_BeamCylinder( iOrigin, 120, gCylinderSprite, 0, 0, 6, 16, 0, random( 0 ), random( 255 ), random( 0 ), 255, 0 );
Create_BeamCylinder( iOrigin, 120, gCylinderSprite, 0, 0, 6, 16, 0, random( 0 ), random( 255 ), random( 0 ), 255, 0 );
Create_BeamCylinder( iOrigin, 120, gCylinderSprite, 0, 0, 6, 16, 0, random( 0 ), random( 255 ), random( 0 ), 255, 0 );

copy(player_model[id], 31, VIP)

strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")

new currentmodel[32];
fm_get_user_model(id, currentmodel, sizeof currentmodel - 1);

if(!equal(currentmodel, player_model[id]))
{
Task_Model(id + TASKID_MODEL)
g_counter += 0.1;
}

if(!task_exists(TASKID_SHOWHUD + id))
set_task(0.2, "Task_ShowHUD", TASKID_SHOWHUD + id)

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25)
}
}

public T_menu(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

client_cmd(id, "spk %s", MENU_POPUP)

new gmenu = menu_create("\y~::*V.I.P Menu*::~" , "Vip_Handler");
menu_additem(gmenu ,"\r255 \wHealth", "1" , 0);
menu_additem(gmenu ,"\r255 \wArmor", "2" , 0);
menu_additem(gmenu ,"\wGravity", "3" , 0);
menu_additem(gmenu ,"\wSpeed", "4" , 0);
menu_additem(gmenu ,"\wDeagle with \r2 ammo", "5" , 0);
menu_additem(gmenu ,"\wHegrenade", "6" , 0);
menu_additem(gmenu ,"\wNightVision (\rFor dark maps\w)", "7" , 0);

menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);

menu_display(id , gmenu , 0);

return PLUGIN_CONTINUE
}

public CT_menu(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

client_cmd(id, "spk %s", MENU_POPUP)

new gmenu = menu_create("\y~::*V.I.P Menu*::~" , "VipCt_Handler");
menu_additem(gmenu ,"\r255 \wHealth", "1" , 0);
menu_additem(gmenu ,"\r255 \wArmor", "2" , 0);
menu_additem(gmenu ,"\wGravity", "3" , 0);
menu_additem(gmenu ,"\wSpeed", "4" , 0);
menu_additem(gmenu ,"\wHegrenade", "5" , 0);
menu_additem(gmenu ,"\wNightVision (\rFor dark maps\w)", "6" , 0);

menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);

menu_display(id , gmenu , 0);

return PLUGIN_CONTINUE
}

public Vip_Handler(id, gmenu, item, player)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(gmenu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 1:
{
client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)

set_user_health(id, 255)
client_printcolor(player, "/g[V.I.P]/y: You choosed /w255 /ghealth!")
}

case 2:
{
client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)

set_user_armor(id, 255)
client_printcolor(player, "/g[V.I.P]/y: You choosed /w255 /garmor!")
}

case 3:
{
client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)

new Float: gravity
gravity = get_pcvar_float(cvar_gravity) / 800

set_user_gravity(id, gravity)
client_printcolor(player, "/g[V.I.P]/y: You choosed /ggravity!")
}

case 4:
{
new Float: speed
speed = get_pcvar_float(cvar_speed)

client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)

set_user_maxspeed(id, speed)
client_printcolor(player, "/g[V.I.P]/y: You choosed /gspeed!")
}

case 5:
{
give_item(id, "weapon_deagle")

new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 2);
}

client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)

client_printcolor(player, "/g[V.I.P]/y: You choosed deagle with /g2 /ybullets!")
}

case 6:
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")

client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)

client_printcolor(player, "/g[V.I.P]/y: You choosed /wexplosive /gHe /yGrenade!")
}

case 7:
{
cs_set_user_nvg(id)

client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)

client_printcolor(player, "/g[V.I.P]/y: You choosed nightvision!")
}
}
menu_destroy(gmenu)
return PLUGIN_HANDLED;
}

public VipCt_Handler(id, gmenu, item, player)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(gmenu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 1:
{
client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)

set_user_health(id, 255)
client_printcolor(player, "/g[V.I.P]/y: You choosed /w255 /ghealth!")
}

case 2:
{
client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)

set_user_armor(id, 255)
client_printcolor(player, "/g[V.I.P]/y: You choosed /w255 /garmor!")
}

case 3:
{
client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)

new Float: gravity
gravity = get_pcvar_float(cvar_gravity) / 800

set_user_gravity(id, gravity)
client_printcolor(player, "/g[V.I.P]/y: You choosed /ggravity!")
}

case 4:
{
new Float: speed
speed = get_pcvar_float(cvar_speed)

client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)

set_user_maxspeed(id, speed)
client_printcolor(player, "/g[V.I.P]/y: You choosed /gspeed!")
}

case 5:
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")

client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)

client_printcolor(player, "/g[V.I.P]/y: You choosed /wexplosive /gHe /yGrenade!")
}

case 6:
{
cs_set_user_nvg(id)

client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)

client_printcolor(player, "/g[V.I.P]/y: You choosed nightvision!")
}
}
menu_destroy(gmenu)
return PLUGIN_HANDLED;
}

public Task_ShowHUD(task)
{
new id = task - TASKID_SHOWHUD

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

static health, armour
health = get_user_health(id)
armour = get_user_armor(id)

set_hudmessage(150, 150, 150, 0.40, 0.92, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudsync , ".::*Health: %d -|V.I.P|- Armour: %d*::.", health, armour)

set_task(0.1, "Task_ShowHUD", TASKID_SHOWHUD + id)

return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PreThink(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(get_user_flags(id) & FLAG)
{

new oldbuttons = get_user_oldbutton(id);


oldbuttons &= ~IN_JUMP;
entity_set_int(id, EV_INT_oldbuttons, oldbuttons);
}
}
}

public Task_Model(task)
{
new id = task - TASKID_MODEL

fm_set_user_model(id, player_model[id])
}

stock Create_BeamCylinder( origin[ 3 ], addrad, sprite, startfrate, framerate, life, width, amplitude, red, green, blue, brightness, speed )
{
message_begin( MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[ 0 ] );
write_coord( origin[ 1 ] );
write_coord( origin[ 2 ] );
write_coord( origin[ 0 ] );
write_coord( origin[ 1 ] );
write_coord( origin[ 2 ] + addrad );
write_short( sprite );
write_byte( startfrate );
write_byte( framerate );
write_byte(life );
write_byte( width );
write_byte( amplitude );
write_byte( red );
write_byte( green );
write_byte( blue );
write_byte( brightness );
write_byte( speed );
message_end();
}

stock te_sprite(id, Float:origin[3], sprite, scale, brightness)
{
message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, _, id)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(floatround(origin[0]))
write_coord(floatround(origin[1]))
write_coord(floatround(origin[2]))
write_short(sprite)
write_byte(scale)
write_byte(brightness)
message_end()
}

stock normalize(Float:fIn[3], Float:fOut[3], Float:fMul)
{
new Float:fLen = xs_vec_len(fIn)
xs_vec_copy(fIn, fOut)

fOut[0] /= fLen, fOut[1] /= fLen, fOut[2] /= fLen
fOut[0] *= fMul, fOut[1] *= fMul, fOut[2] *= fMul
}

public fw_SetClientKeyValue(id, infobuffer, key[], value[])
{
if (g_model[id] && equal(key, "model"))
return FMRES_SUPERCEDE

return FMRES_IGNORED
}

public fw_ClientUserInfoChanged(id, infobuffer)
{
if (!g_model[id])
return FMRES_IGNORED

new currentmodel[32];
fm_get_user_model(id, currentmodel, sizeof currentmodel - 1);

if(!equal(currentmodel, player_model[id]))
fm_set_user_model(id, player_model[id])

return FMRES_IGNORED
}

stock fm_set_user_model(player, modelname[])
{
engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, player, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player), "model", modelname)

g_model[player] = true
}

stock fm_get_user_model(player, model[], len)
{
engfunc(EngFunc_InfoKeyValue, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player), "model", model, len)
}

stock fm_reset_user_model(player)
{
g_model[player] = false

dllfunc(DLLFunc_ClientUserInfoChanged, player, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player))
}

stock client_printcolor(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32];
static msg[191];
vformat(msg,190,input,3);
replace_all(msg,190,"/g","^4");// green txt
replace_all(msg,190,"/y","^1");// orange txt
replace_all(msg,190,"/ctr","^3");// team txt
replace_all(msg,190,"/w","^0");// team txt
if (id) players[0] = id; else get_players(players,count,"ch");
for (new i = 0; i < count; i++)
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SayTxT, _, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}


proszę sma :D
  • +
  • -
  • 0

#4 SN!P3R

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:104
  • Imię:Alan
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 20.06.2011 14:17

Ten vip jest na flage A czyli immunited :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Pirez

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 20.06.2011 15:21

nadałem koledze takie prawa
: "STEAM_0:0:-00000000" "" "a" "de" i mu nie działa vip
  • +
  • -
  • 0

#6 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.06.2011 15:24

nadałem koledze takie prawa
: "STEAM_0:0:-00000000" "" "a" "de" i mu nie działa vip

Usuń średnik przed tym oraz powinno to tak wyglądać "STEAM_0:0:-00000000" "" "a" "ce" jeżeli na STEAM
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#7 Pirez

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 20.06.2011 15:28

dalej nie działa ;x
  • +
  • -
  • 0

#8 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 20.06.2011 15:35

"STEAM_0:0:00000000" "" "az" "ce"
  • +
  • -
  • 0

#9 Pirez

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 20.06.2011 15:39

dalej nie działa omg co to jest ??
  • +
  • -
  • 0

#10 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 20.06.2011 15:41

Pokaż users.ini
  • +
  • -
  • 0

#11 Pirez

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 20.06.2011 15:44

; Users configuration file
; File location: $moddir/addons/amxmodx/configs/users.ini

; Line starting with ; is a comment

; Access flags:
; a - immunity (can't be kicked/baned/slayed/slaped and affected by other commmands)
; b - reservation (can join on reserved slots)
; c - amx_kick command
; d - amx_ban and amx_unban commands
; e - amx_slay and amx_slap commands
; f - amx_map command
; g - amx_cvar command (not all cvars will be available)
; h - amx_cfg command
; i - amx_chat and other chat commands
; j - amx_vote and other vote commands
; k - access to sv_password cvar (by amx_cvar command)
; l - access to amx_rcon command and rcon_password cvar (by amx_cvar command)
; m - custom level A (for additional plugins)
; n - custom level B
; o - custom level C
; p - custom level D
; q - custom level E
; r - custom level F
; s - custom level G
; t - custom level H
; u - menu access
; z - user (no admin)

; Account flags:
; a - disconnect player on invalid password
; b - clan tag
; c - this is steamid/wonid
; d - this is ip
; e - password is not checked (only name/ip/steamid needed)
; k - name or tag is case sensitive. eg: if you set it so the name "Ham"
; is protected and case sensitive (flags "k" only), then anybody
; can use the names "haM", "HAM", "ham", etc, but not "Ham"

; Password:
; Add to your autoexec.cfg: setinfo _pw "<password>"
; Change _pw to the value of amx_password_field

; Format of admin account:
; <name|ip|steamid> <password> <access flags> <account flags>

; Examples of admin accounts:
; "STEAM_0:0:123456" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce"
; "123.45.67.89" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "de"
; "My Name" "my_password" "abcdefghijklmnopqrstu" "a"

"loopback" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "de"

"STEAM_0:0:37311092" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce"
"STEAM_0:1:25741534" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce"
"STEAM_0:0:39151883" "" "az" "ce"
  • +
  • -
  • 0

#12 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 20.06.2011 15:49

A tym 2 osobom wyżej działa ? I w ogóle inne flagi działają im ?
  • +
  • -
  • 0

#13 Pirez

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 20.06.2011 15:50

"STEAM_0:0:37311092" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce"
"STEAM_0:1:25741534" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce"

tym działa ale przecież nie bd dawał all flag ...
  • +
  • -
  • 0

#14 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.06.2011 16:45

Tak w ogóle dawanie VIPa na flagę imunnitetu nie jest rozsądne. Już lepiej zmienić na coś innego
  • +
  • -
  • 0

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA


#15 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.06.2011 16:53

"STEAM_0:0:39151883" "" "az" "ce"

Usuń flagę "z" i wtedy sprawdź.

Chce to niech daje. Jego serwer on się będzie martwił ^^
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#16 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 20.06.2011 17:00

Przecież bez z nie działało też, a to oznacza, że to nie admin..

Może zmień w kodzie na ADMIN_LEVEL_H i daj flagę t..
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych