Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

usuniecie /wyłączenie modelu xD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 30.12.2008 16:13

mam takie pytanie napisałby kto pluginek, ktory u noza wyłącza model p_knife.mdl xD
Mam na myśli ze jak ma nóz to wygląda(jak sie ktos na niego patrzy xD) ze nic w ręce nie ma xD
Jeśli kto ma w zamiarach napisać pluginek to niech napisze ze ma to w zamiarach xD
Za pluginek oczywiście pomógł :D
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 31.12.2008 12:30

entity_set_string(id,EV_SZ_weaponmodel,"")

powinno usunac graczowi o id model widziany przez innych.
  • +
  • -
  • 0

#3 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 31.12.2008 13:41

Miczu, A mógłbyś napisać całość bo ja zabardzo tego nie umie :?
  • +
  • -
  • 0

#4 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 31.12.2008 14:48

event curweapon, zczytać weaponid, postawić warunek że jeżeli broń jest kosą wykonuje się w/w funkcja. zaraz znajde troche czasu to naskrobie.
  • +
  • -
  • 0

#5 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 31.12.2008 16:30

no ok bo dla mnie to na razie Czarna magia ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 FakeNick

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Słupca
Offline

Napisano 31.12.2008 19:45

A tutaj jak zawsze pr0 pomoc ;F.

Trzymaj :

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new const VERSION[] = "1.0"

public plugin_init()
{
	register_plugin("usuwanie modelu", VERSION, "FakeNick")
	
	register_event("CurWeapon","event_model","be","1=1")
}
public event_model(id)
{
	new weapon = read_data(2)
	
	if(weapon == CSW_KNIFE)
		set_pev(id,pev_weaponmodel2,"")
}

  • +
  • -
  • 0

#7 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 31.12.2008 20:19

sprubowałem na botach na zwykłym servie hlds i nie działa ;/ patrzyłem na bota i było widać, że trzymie nóż ;>
  • +
  • -
  • 0

#8 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 31.12.2008 20:37

A tutaj jak zawsze pr0 pomoc ;F.


dobrze, że na cscenter i amxboard jest profesjonalna pomoc. jedna osoba na krzyż, która ogarnia fm/engine. chciałem jeszcze uwzględnić, że nie każdy ma 16 lat i wietrzy dupe 24/7, so stfu plx.
  • +
  • -
  • 0

#9 FakeNick

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Słupca
Offline

Napisano 01.01.2009 15:13

dobrze, że na cscenter i amxboard jest profesjonalna pomoc. jedna osoba na krzyż, która ogarnia fm/engine. chciałem jeszcze uwzględnić, że nie każdy ma 16 lat i wietrzy dupe 24/7, so stfu plx.


Zamiast pomagać walisz ogólniakami. User prosi o kod, to należy dać kod a nie opis, jak napisać plugin ;].

sprubowałem na botach na zwykłym servie hlds i nie działa ;/ patrzyłem na bota i było widać, że trzymie nóż ;>


Na boty to nie działa, one rządzą się własnymi prawami. Musisz spróbować z innym graczem.



// BĘDZIE SPOKÓJ JEDEN Z DRUGIM? JAK MASZ POMAGAĆ TO BEZ IRONII PROSZĘ
// grankee

  • +
  • -
  • 0

#10 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 01.01.2009 18:44

działa a czy mógłbyś jeszcze dorobic xD że to sie dzieje jak wyrzucisz nóz xD (sry, że nie powiedziałem wcześniej ) bo mam plugin bare_hands (karate) i dobre by było, że jak masz noz to go widać a jak masz karate to nie widac nic w rekach
nie wiem czy trzeba ale link do bare_hands http://amxx.pl/viewt... ... bare_hands (niestety juz w koszu nie wiem czemu ;) )
za tamten kod daje pomógł i chciałbym o ile to mozliwe ten dodatek xD
  • +
  • -
  • 0

#11 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 01.01.2009 18:54

(niestety juz w koszu nie wiem czemu)


Za bardzo zbugowany:
- nie ma odgłosów
- jak się wyrzuci to nie widać noża na ziemi
- jak się ma karate to nie zadaje obrażeń raczej
- można zmienić spowrotem na nóż
  • +
  • -
  • 0

#12 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 02.01.2009 11:07

-odgłosy są inne niz w nozu ale są ;)
- tak jakbyś dawał go do kieszeni ;)
- zadaje sie obrażenia takie jak nożenm ;-)

ale juz nie bez off-topu to napisze kto uleprzenie xD ??
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych