Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błedy w logach


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Duum

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.06.2011 20:53

Witam mam takie błedy w logach. proszę o pomoc.

L 06/14/2011 - 22:03:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "a1.amxx")
L 06/14/2011 - 22:03:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_footsteps")
L 06/14/2011 - 22:03:05: [AMXX]    [0] a1_157488.sma::UsunPrzedmiot (line 2168)
L 06/14/2011 - 22:03:05: [AMXX]    [1] a1_157488.sma::client_connect (line 1331)

public UsunPrzedmiot(id)
{
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)	
		ilosc_skokow_gracza[id] -= 3;
	
	informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
	informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
	if(klasa_gracza[id] != aaaaa)
		set_user_footsteps(id, 0);
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	ZmienUbranie(id, 1);
}

public client_connect(id)
{
	//resetuje umiejetnosci
	klasa_gracza[id] = 0;
	poziom_gracza[id] = 0;
	doswiadczenie_gracza[id] = 0;
	punkty_gracza[id] = 0;
	zdrowie_gracza[id] = 0;
	inteligencja_gracza[id] = 0;
	wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
	kondycja_gracza[id] = 0;
	maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0;
	szybkosc_gracza[id] = 0.0;
	
	
	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
	
	remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
	remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);	
	remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
	remove_task(id+ZADANIE_WSKRZES);
	remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
	remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_CELOWNIK);
	
	set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);
	set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
	
	//resetuje przedmioty
	UsunPrzedmiot(id);
}

Dodano 15 czerwiec 2011 - 14:17:
Pomoże ktoś??

Dodano 15 czerwiec 2011 - 21:13:
Znalazłem nowy bład
L 06/15/2011 - 21:37:33: Invalid weapon id 32
L 06/15/2011 - 21:37:33: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "a1.amxx")
L 06/15/2011 - 21:37:33: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 06/15/2011 - 21:37:33: [AMXX]    [0] a1_157488.sma::Odrodzenie (line 815)


new weaponname[33];
			get_weaponname(random_num(1, 32), weaponname, 32);
			give_item(id, weaponname);

Dodano 16 czerwiec 2011 - 17:30:
Kolejny error
L 06/16/2011 - 18:41:52: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 06/16/2011 - 18:41:52: [AMXX]    [0] a1_157488.sma::OddajPrzedmiot_Handle (line 2641)

public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item)
{
	if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
	{
		client_print(id, print_chat, "Nie odjaleziono rzadanego gracza.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(dostal_przedmiot[id])
	{
		client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
	{
		client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0])
	{
		client_print(id, print_chat, "Ten gracz ma juz przedmiot.");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
	DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]);
	informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
	client_print(id, print_chat, "Przekazales %s graczowi %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]);
	client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales %s od gracza %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]);
	UsunPrzedmiot(id);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 16.06.2011 17:45

new weaponname[33];
get_weaponname(random_num(1, 30), weaponname, 32);
give_item(id, weaponname);

  • +
  • -
  • 1

#3 Duum

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.06.2011 17:58

proszę o pomoc w 1 i 3 errorze.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych