Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

KIll bez żadnego efektu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 12.06.2011 17:45

Witam, będę robił serwer Speed Run razem z Na deathrun`a staty i rank - AMXX.pl: Support AMX Mod X
I chciałbym aby po wejściu z byt końcowy zabijało gracza ale bez żadnego efektu tylko od razu na spawn. (reset czasu jest tylko po killu)

Jest to możliwe?
I jak? ;x
  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 12.06.2011 18:19

proponowalbym aby admin z flaga ADMIN_CFG mogl ustawic byt na koncu mapy ktory zabija. (informacje przechowywane w nvault)
  • +
  • -
  • 0

#3 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 12.06.2011 18:32

A dlaczego Ci nie pasuję w bycie od R3X'a?
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 12.06.2011 19:07

Plugin udostępnia odpowiednie funkcje, by zrobić to o czym mówisz w osobnym pluginie. Złap moment przejścia mapy i wywołaj wtedy Ham_RoundSpawn czy jakoś tak, jak nie zadziala to najpierw zabij gracza
  • +
  • -
  • 1

#5 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 12.06.2011 19:11

nie tyle co mi nie pasuje... po prostu mozna stworzyc odpowiednie miejsce do zabicia sie. ktore zabija natychmiastowo po zetknieciu z tym bytem.
  • +
  • -
  • 0

#6 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 12.06.2011 19:39

Zrobiłem na szybko coś do bytów REX'a

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <deathrun_stats>

#define PLUGIN "Zabij pixela"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Robert Burneika"



public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	set_task (1.0, "zajeb");
	

}	
public fwPlayerFinished(id, iTime, bool:newrecord){
                    zajeb(id);
}
public zajeb(id)
{
	user_silentkill(id);
}


nie wiem czy działa, później przetestuje
  • +
  • -
  • 0

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 12.06.2011 21:03

Może bardziej coś takiego
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <deathrun_stats>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Zabij pixela"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Robert Burneika"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	

}	
public fwPlayerFinished(id, iTime, bool:newrecord){
	set_task(1.0, "zajeb", id);
}

public zajeb(id)
{
	//user_silentkill(id);
	ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych