Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Gracz zginął na respie
#1
Napisano 08.06.2011 21:13
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#2
Napisano 08.06.2011 22:08
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define PLUGIN "New-Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "cypis"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGracza", 1);
}
public SmiercGracza(id, attacker)
{
new ent, classname[32], Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
while((ent = find_ent_in_sphere(ent, origin, 50.0)) != 0)
{
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);
if(equali(classname,"func_buyzone"))
{
client_print(id, print_chat, "Zginoles na respie");
}
}
return HAM_IGNORED;
}
#3
Napisano 08.06.2011 23:23
Dodano 09 czerwiec 2011 - 01:24:
Jednak działa, coś musiałem chyba źle dodać. A da się wykryć czyj to buyzone? Bo ten kod wykrywa ogólnie, że nawet jeśli jest się w tt, to tak samo traktuje buyzone ct.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#4
Napisano 09.06.2011 09:55
Chyba jednak nie działa, bo te info mi się nie wyświetla.
Dodano 09 czerwiec 2011 - 01:24:
Jednak działa, coś musiałem chyba źle dodać. A da się wykryć czyj to buyzone? Bo ten kod wykrywa ogólnie, że nawet jeśli jest się w tt, to tak samo traktuje buyzone ct.
Zmień klase bytu na info_player_start - resp CT, info_player_deathmatch - resp TT
#5
Napisano 09.06.2011 11:59
public SmiercGracza(id, attacker)
{
new ent, classname[32], Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
while((ent = find_ent_in_sphere(ent, origin, 50.0)) != 0)
{
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);
if(get_user_team(id) == 1 && equali(classname,"info_player_deathmatch"))
{
client_print(id, print_chat, "Zginoles na respie");
}
else if(get_user_team(id) == 2 && equali(classname,"info_player_start"))
{
client_print(id, print_chat, "Zginoles na respie");
}
}
return HAM_IGNORED;
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#6
Napisano 09.06.2011 12:05
Czyli coś takiego?
public SmiercGracza(id, attacker)
{
new ent, classname[32], Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
while((ent = find_ent_in_sphere(ent, origin, 50.0)) != 0)
{
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);
if(get_user_team(id) == 1 && equali(classname,"info_player_deathmatch"))
{
client_print(id, print_chat, "Zginoles na respie");
}
else if(get_user_team(id) == 2 && equali(classname,"info_player_start"))
{
client_print(id, print_chat, "Zginoles na respie");
}
}
return HAM_IGNORED;
}
Tak
#7
Napisano 09.06.2011 14:05
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#8
Napisano 09.06.2011 18:02
public SmiercGracza(id, attacker)
{
new ent, classname[32], Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
while((ent = find_ent_in_sphere(ent, origin, 50.0)) != 0)
{
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);
if(equali(classname,"info_player_deathmatch"))
{
client_print(id, print_chat, "Zginoles na respie");
}
else if(equali(classname,"info_player_start"))
{
client_print(id, print_chat, "Zginoles na respie");
}
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Cypis' edytował ten post 09.06.2011 18:43
#9
Napisano 09.06.2011 18:07
Dodano 09 czerwiec 2011 - 22:25:
A można tego samego użyć, ale w "DeathMsg"? Bo zauważyłem, że w "Ham_Killed", bierze też pod uwagę śmierć od bomby, a tego bym nie chciał.
Użytkownik sebul edytował ten post 09.06.2011 21:27
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#10
Napisano 09.06.2011 22:14
public SmiercGracza(id, attacker)
{
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;
new ent, classname[32], Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
while((ent = find_ent_in_sphere(ent, origin, 50.0)) != 0)
{
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);
if(equali(classname,"info_player_deathmatch"))
{
client_print(id, print_chat, "Zginoles na respie");
}
else if(equali(classname,"info_player_start"))
{
client_print(id, print_chat, "Zginoles na respie");
}
}
return HAM_IGNORED;
}
#11
Napisano 10.06.2011 00:02
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#12
Napisano 10.06.2011 08:57
if(1<= attacker <= 32)
Użytkownik Cypis' edytował ten post 10.06.2011 08:59
#13
Napisano 10.06.2011 11:25
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#14
Napisano 10.06.2011 13:52
public SmiercGracza(id, attacker)
{
new ent, classname[32], Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
while((ent = find_ent_in_sphere(ent, origin, 50.0)) != 0)
{
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);
if(equali(classname,"info_player_deathmatch") && (1<= attacker <= 32))//sprawdza czy ten co zabil ciebie jest graczem
{
client_print(id, print_chat, "Zginoles na respie");
}
else if(equali(classname,"info_player_start") && (1<= attacker <= 32))
{
client_print(id, print_chat, "Zginoles na respie");
}
}
return HAM_IGNORED;
}
#15
Napisano 10.06.2011 14:00
Dodano 12 czerwiec 2011 - 16:17:
"(1<= attacker <= 32)" nie pomogło.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#16
Napisano 12.06.2011 15:28
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych