Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Amazonka kusza/bron


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.06.2011 19:12

Witam mam problem z amazonka
wiec przerabiałem diablo i coś musiałem pokręcić bo amazonka jak weźmie kusze strzeli z niej i przełączy na bron to postać mimo tego ze ma bron strzela 1 beltemi 1 pociskiem z broni (1 naciśniecie lpm 1 strzal z kuszy i broni)
dodatkowo nie da się zalorzyc tłumika
problemy występują tylko na klasie amazonka proszę o pomoc zainteresowanym wyśle sma na pw
  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 08.06.2011 22:27

wklej cały kod kuszy z client_prethink
  • +
  • -
  • 0

#3 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.06.2011 17:08

//bow model
	if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Hunter|| player_b_kusza[id] > 0)){
		bow[id]++
		button[id] = 1;
		command_bow(id)
	}
	
	if ((!(button2 & IN_RELOAD)) && on_knife[id] && button[id]==1) button[id]=0
	//
	
	if (!freeze_ended)
	return PLUGIN_CONTINUE
	
	if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
	{
		static Float:fallVelocity;
		pev(id,pev_flFallVelocity,fallVelocity);

		if(fallVelocity) falling[id] = true
		else falling[id] = false;
	}
śmiem myśleć ze to to

Dodano 10 czerwiec 2011 - 23:04:
proszę o pomoc

Dodano 13 czerwiec 2011 - 18:44:
HELP
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych