Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item na szybkosc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.06.2011 13:00

Zastanawiam sie czy to bedzie dzialac
mamy
public set_speedchange(id)
{
	if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
	else agi=BASE_SPEED
	
	if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
	{
		new speeds
		if(player_class[id] == Ninja) speeds= 35 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
		else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 15 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
		else if(player_class[id] == Najemnik) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
		else if(player_class[id] == Wapierz) speeds= 35 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
		else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
		else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
		set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
	}
}

jak zrobię tak będzie item działał?
public set_speedchange(id)
{
	if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
	else agi=BASE_SPEED
	
	if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
	{
		new speeds
		if(player_class[id] == Ninja) speeds= 35 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
		else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 15 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
		else if(player_class[id] == Najemnik) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
		else if(player_class[id] == Wapierz) speeds= 35 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
		else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
                [b]else if(player_item_id[id] == 100) speeds= +120 + floatround(player_dextery[id]*1.3)[/b]
		else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
		set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
	}

+
case : 100
		{
			player_item_name[id] = "Szybkosc"
			player_item_id[id] = rannum
			ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: biegasz szybciej",player_item_name[id],)	
		}
}

czy takie coś zadziała czy trzeba daj jeszcze jakiś warunek który będzie resetował moce itemu po rundzie lub kiedy go wywalimy/uszkodzi się?
  • +
  • -
  • 0

#2 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 05.06.2011 14:09

po pierwsze nie w "else if" tylko w "if" bo inaczej wymienione klasy nie będą miały tej prędkości tak czy siak

a poza tym działa, tylko wtedy nie będzie się liczyć premia speeda klasy

i zeby nie było problemów daj w case player_item_id[id] = 100

#3 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.06.2011 19:04

nie kumam cie w ogóle -.-
  • +
  • -
  • 0

#4 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 05.06.2011 19:35

public set_speedchange(id)
{
if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
else agi=BASE_SPEED

if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
{
new speeds
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 35 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 15 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Najemnik) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Wapierz) speeds= 35 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
if(player_item_id[id] == 100) speeds= +120 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
}
}

+

case : 100
{
player_item_name[id] = "Szybkosc"
player_item_id[id] = 100
ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: biegasz szybciej",player_item_name[id],)
}
}


#5 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 08.06.2011 07:33

w
public RoundStart(){

pod for
(new i=0; i < 33; i++){

dodaj new_speed[i] = 0

zamien
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)

na
set_user_maxspeed(id, agi + speeds + new_speed)

pod
new player_b_mine[33] = 1

dodaj
new new_speed[33]

item
           case : 100
{
player_item_name[id] = "Szybkosc"
player_item_id[id] = 100
new_speed[id] = ilosc speed
ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: biegasz szybciej",player_item_name[id],)
}
}


teraz opis itemu
pod
	if (player_b_extrastats[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_extrastats[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Zyskasz +")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," do wszystkich statystyk majac ten przedmiot<br>")
}

dodaj

if (new_speed[id] > 0)
{
num_to_str(new_speed[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Zyskasz +")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," szybkosci majac ten przedmiot<br>")
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych