Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd - Zadużo znaków w liniCo z tym zrobić?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Emixx.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:209
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Przytkowice
Offline

Napisano 01.06.2011 17:33

Witajcie, mam błąd przy kompilacji.
Wywala
Spoiler


Fragment:
Spoiler


Linia 1865:
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)



Moglibyście podać rozwiązanie ?
  • +
  • -
  • 0

#2 KAMIKADZEKKS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 01.06.2011 17:38

podaj całe SMA

daj zalącznik

Użytkownik KAMIKADZEKKS edytował ten post 01.06.2011 17:38

  • +
  • -
  • 0

#3 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 01.06.2011 17:40

public skilltree(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w5. Pancerz [%i] [Ilosc twojego pancerza zwieksza sie]^n\w6. Grawitacja [%i] [Masz wieksza grawitacje]",
player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id],player_armor[id],player_gravity[id])

keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

@up
:mur:

Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 01.06.2011 17:40

  • +
  • -
  • 1

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.06.2011 17:44

format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n \
\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w \
5. Pancerz [%i] [Ilosc twojego pancerza zwieksza sie]^n\w6. Grawitacja [%i] [Masz wieksza grawitacje]",
player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id],player_armor[id],player_gravity[id])
gdyby był problem jeszcze ze stringiem to można go złamać znakiem \
  • +
  • -
  • 1

#5 Emixx.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:209
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Przytkowice
Offline

Napisano 01.06.2011 17:49

Ok, jeszcze jedno pytanko.

Spoiler

I wywala mi tutaj `tag mismatch` w lini
new grawitacja2 = player_gravity[id]/200

i
set_user_gravity(id, grawitacja)


Jak to naprawić? Dodałem zmienną player_gravity, muszę dodać jeszcze new grawitacja2 ?
  • +
  • -
  • 0

#6 góruś

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 01.06.2011 18:09

grawitacja jest we floacie, czyli musisz dzielić przez 200.0
  • +
  • -
  • 1

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download


#7 Emixx.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:209
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Przytkowice
Offline

Napisano 01.06.2011 18:14

No way, dalej to samo.

Edit .

Do zamknięcia ;]

Użytkownik Emixx. edytował ten post 01.06.2011 18:37

  • +
  • -
  • 0

#8 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 01.06.2011 19:33

nie do końca bo było jeszcze wiele błędów

np. zmienna nie była tablicą z indexami, i zamiast na górze była zadeklarowana w funkcji

naprawione na GG, już można rzeczywiście close




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych