Po wybraniu frakcji nie wyświetla się menu klas.
Po wejściu na serwa nie wyświetla się menu klas(wersja nvault jest)
Dodano 01 czerwiec 2011 - 15:45:
Pomoże ktoś bo chcę to zrobić jak najszybciej
Dodano 01 czerwiec 2011 - 21:20:
błąd jest pewnie gdzieś tutaj
public select_class(id) { new menu2 = menu_create("Wybierz frakcje:", "Wybierzfrakcje_Handle"); for(new i = 1;i<sizeof(frakcje);i++){ menu_additem(menu2, frakcje[i]); } menu_display(id, menu2); } public Wybierzfrakcje_Handle(id, menu2, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu2); return PLUGIN_CONTINUE; } item++; frakcja_gracza[id] = item; new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[50]; for(new i=1; i<sizeof Race; i++) { if(nalezy_do[i] == item){ LoadXP(id); format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", Race[i], player_class[id]); menu_additem(menu2, klasa); } } LoadXP(id) return PLUGIN_CONTINUE; } public WybierzKlase_Handle(id, menu2, item) { if(item == MENU_EXIT) { select_class(id); return PLUGIN_CONTINUE; } item++; g_GrenadeTrap[id] = 0 g_haskit[id] = 0 new ile = 0; for(new i=1; i<sizeof Race; i++) { if(nalezy_do[i] == frakcja_gracza[id]){ ile++; } if(ile == item){ item = i; break; } } menu_addtext(menu2, " Witaj w Diablo by Pusty [b]") if(item == player_class[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == Hunter) { g_GrenadeTrap[id] = 1 } if(item == Nekromanta) { g_haskit[id] = 1 } else { player_class[id] = item; LoadXP(id) } return PLUGIN_CONTINUE; }