Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobranie czasu do konca RUNDY


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 25.05.2011 16:03

Witam, czy jest jakaś funkcja dzięki której mogę pobrać czas do końca rundy? Nie mylić z czasem mapy..
Czas musi być później wyświetlany w hud.

Użytkownik suis edytował ten post 25.05.2011 16:03

  • +
  • -
  • 0

#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.05.2011 18:23

Może tak

#include <amxmodx>

#define VERSION "0.1"

public plugin_init(){
register_plugin("Czas Rundy", VERSION, "diablix");
register_event("RoundTime", "eventRoundTime", "bc");
}

public eventRoundTime(){
new iTimer = read_data(1), iNum;
new iPlayers[32];
new Float:flCvarTime = (get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0);

set_hudmessage(100, 72, 12, 0.01, 0.16, 0, 0.1, 0.1, 0.1, 0.1, 3);
get_players(iPlayers, iNum);

for(new i = 0 ; i < iNum ; i ++)
ShowSyncHudMsg(i, CreateHudSyncObj(), "Czas do końca rundy: %d", floatround(flCvarTime - iTimer));
}

  • +
  • -
  • 3

#3 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 25.05.2011 19:50

Wyświetlanie jest pod hudem?
Jeśli tak to działa, bo czasami widzę jakieś "szybkie migające coś"
Więc wyświetlanie w hud coś nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#4 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.05.2011 20:44

Wyświetlanie jest pod hudem?
Jeśli tak to działa, bo czasami widzę jakieś "szybkie migające coś"
Więc wyświetlanie w hud coś nie działa.


Pobaw sie parametrami hudmessage bo nie byłem pewien co ile się wykonuje to wydarzenie
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych