Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Sprawdzanie widoczności gracza, bytu
Temat rozp.
sebul
, 24.05.2011 13:59
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.05.2011 13:59
Witam. Jest jakiś stock na sprawdzenie jak bardzo jest widoczny gracz czy też jakikolwiek byt? Czyli funkcja zwracała by wartość od 0 do 255.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#2
Napisano 24.05.2011 14:35
new alfa = pev(ent, pev_renderamt);jednak to działa z niektórymi tylko trybami i efektami renderingu
na pewno są to:
kRenderTransAlfa
kRenderFxNone
na pewno nie działa z:
kRenderFxGlowShell (tutaj amt odpowiada za grubość powłoki)
reszty nie jestem w stanie z pamięci wymienić
#3
Napisano 24.05.2011 15:06
Czyli jak widoczność ustawia się w ten sposób
to wykryje tą wartość 121? Bo albo się pomyliłeś, albo jest "kRenderTransAlfa", no i właśnie przez to nie bardzo wiem...
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 121)
to wykryje tą wartość 121? Bo albo się pomyliłeś, albo jest "kRenderTransAlfa", no i właśnie przez to nie bardzo wiem...
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#4
Napisano 24.05.2011 15:17
no chodziło mi o alpha tak, wykryje 121 w tym wypadku
#5
Napisano 24.05.2011 15:26
No to można zamknąć ;]
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych