1. Mamy taką oto klasę
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Niewidzialny";
new const opis[] = "Ledwo go widac";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
2. Dołączamy moduł engine, który jest do tego niezbędny. Robimy to dodając
#include <engine>na początku pluginu
3. Teraz wystarczy ustawić niewidzialność.
Robimy to tymi funkcjami:
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40); // Zamiast 40 dajemy dowolną wartość w granicach 1-255
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); // Koniecznie 255, ustawia to pełną widzialność, jeżeli gracz zmieni klasę
}
4. Finałowe sma to:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Niewidzialny";
new const opis[] = "Ledwo go widac";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33]; **
public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true; **
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false; **
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
**- jeżeli klasa nie będzie miała żadnych dodatkowych funkcji, można darować sobie zmienną ma_klasę, gdyż jest niepotrzebna.
Dziękuje, to wszystko
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 23.05.2011 13:22