Witam,
Kompilujac plugin gunxpmod i zaznaczajac opcje #define ZOMBIE_PLAGUE nie moge skompilowac pluginu.
gunxpmod.sma(792) : error 017: undefined symbol "zp_has_round_started"
Dodam ze plik zombieplague.inc juz podmienialem i jest wnim funkcja taka jak :
/**
* Returns whether the ZP round has started, i.e. first zombie
* has been chosen or a game mode has begun.
*
* @return 0 - Round not started
* 1 - Round started
* 2 - Round starting
*/
native zp_has_round_started()
lecz to nie pomaga i nadal mam ten blad i nie moge nic zrobic , proszę pomozcie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
GunXPMod problem kompilacjaundefined symbol "zp_has_round_started"
Temat rozp.
skate66
, 18.05.2011 18:22
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.05.2011 18:22
#2
Napisano 18.05.2011 19:17
a zdeklarowałeś biblioteke porawnie?
#3
Napisano 18.05.2011 20:16
tzn ?
#4
Napisano 18.05.2011 21:31
gunxpmod.sma(792) : error 017: undefined symbol "zp_has_round_started"
oznacza ze kompilator nie potrafi znaleźć takiej funkcji w includach
sprawdź czy dodałeś do .sma
#include <zombie_plague_advance>
taka chyba jest te biblioteka
a jak nie to wyślij mi .sma a ja je skompiluje
oznacza ze kompilator nie potrafi znaleźć takiej funkcji w includach
sprawdź czy dodałeś do .sma
#include <zombie_plague_advance>
taka chyba jest te biblioteka
a jak nie to wyślij mi .sma a ja je skompiluje
#5
Napisano 20.05.2011 12:24
jeśli kompilujesz lokalnie musisz w scripting/include wrzucić te zombie_plague
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych