Wyraźnie jest red blue, nie ma nigdzie green
To taki offtop na temat moda. Ale lepiej wrócić do tematu
@edit nie czuł bym się źle, niektórzy mają po prostu dystans do siebie
Użytkownik FreZZy edytował ten post 20.05.2011 13:19
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.05.2011 22:03
Użytkownik FreZZy edytował ten post 20.05.2011 13:19
Napisano 20.05.2011 07:01
Napisano 20.05.2011 11:02
Napisano 20.05.2011 13:44
Napisano 20.05.2011 14:16
Nie wiem, może jestem dalto... ale jak i Ty i ja i prawie wszyscy na forum są jak Ty to powiedziałeś "blue".Dark, nic do ciebie nie mam i nie o tobie mówiłem ze nam nie pomagacie
Wyraźnie jest red blue, nie ma nigdzie green
To taki offtop na temat moda. Ale lepiej wrócić do tematu
@edit nie czuł bym się źle, niektórzy mają po prostu dystans do siebie
Organizacja 'teamu' potrwa dłużej niż budowa moda.
Napisano 20.05.2011 14:17
AMX - Abstract Machine eXecutor. Pliki formatu *.amxx nie zachowują się tak jak normalne pliki executable, lecz nieco inaczej.Warto tez spojrzeć na rodowód skrótu AMXX - kiedyś zauwazyłem jak można jeszcze bardziej rozwinąć AMX Mod X ale za cholerę nie moge tego znaleźć...
Napisano 20.05.2011 15:52
Nie ma jeszcze teamu, a Ty chcesz nazwę już wymyślać... swoją drogą obciachowa.
Napisano 20.05.2011 16:28
Napisano 20.05.2011 16:46
Napisano 20.05.2011 17:12
Napisano 20.05.2011 17:28
Napisano 20.05.2011 17:58
Napisano 20.05.2011 18:36
Napisano 20.05.2011 19:06
nie wyobrazam sobie, że nagle wszyscy bd sciągać "Counter-Strike GTA Mod 1.0" tylko dlatego że go zrobiliśmy Ale ciekawy pomysł GoQmoze napiszecie swoja wersje klienta ? wtedy nie bedziecie miec zadnych ograniczen albo od razu moda do half-life'a
Napisano 20.05.2011 19:24
że nagle wszyscy bd sciągać "Counter-Strike GTA Mod 1.0" tylko dlatego że go zrobiliśmy
Napisano 20.05.2011 19:38
Napisano 20.05.2011 21:17
ograniczenie map CS wynika z budowy GoldSrc, czyli HL też nie pociągnie dużych przestrzeni, poza tym pewnie nie macie pojęcia o programowaniu grafiki i warstwy sieciowej = możecie zapomnieć o własnym kliencie gry
Napisano 20.05.2011 21:31
Napisano 21.05.2011 09:58
Napisano 21.05.2011 12:10
rozmawianiu o ograniczeniach cs'a, czy o czymkolwiek innym powodującym, że coraz bardziej ludziom się nie chce robić tego moda.
|
Inny
[KOSZ] csgo mod v2 by O'ZoneNapisany przez LuxiStudioPL , 23.03.2024 inny |
|
|
||
Inny
Zewnętrzna strona na IP serwera wwwNapisany przez Booom , 17.03.2024 inny |
|
|
|||
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT , 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
|
|||
Inny
[Zlecenie płatne] Edycja pluginówNapisany przez pexo , 01.02.2024 inny |
|
|
|||
Inny
OnlyDD2 (2023)Napisany przez xSPECJALSx , 12.11.2023 inny |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych