Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Host_Error: WriteDest_Parm: not a client


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 15.05.2011 20:54

mam problem
wlaczam serwer na new game z amxx i moim expmodem i logi z konsoli

BUILD 4554 SERVER (0 CRC)
Server # 66
Warning:  Unable to open sound/misc/line.wav for transfer
Warning:  Unable to open sound/misc/fire.wav for transfer
Host_Error: WriteDest_Parm: not a client

Co się dzieje?
Otoz gdy biore uruchom to w verifying serwer sie wylacza i te logi
gdy wylacze mojego expmoda serwer nadal dziala.

#2 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2011 20:57

brakuje tych plików / sa uszkodzone wgraj je jeszcze raz
  • +
  • -
  • 0

#3 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.05.2011 22:01

ten Client to dlatego bo wykonujesz wiadomość nie na graczu (index 1 - 32) sprawdź np flagami FL_CLIENT
  • +
  • -
  • 0

#4 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 16.05.2011 14:00

z tym może być problem?

public normalspeed(id){
id -= 666;

set_user_maxspeed ( id, 1.0)
ColorChat(id,GREEN,"Uuuu, Juz biegasz normalnie");
}

public normalgrava(id){
id -= 666;
set_user_gravity (id, 1.0 )
ColorChat(id,GREEN,"Przykro nam, skonczyla ci sie grawitacja");
}


I z tym:



case 1:
{
if(PlayerKoks[id] >= 20)
{
set_pev(id, pev_health, pev(id, pev_health) + 100.0);
ColorChat(id,GREEN,"Brawo. Zakupiles +100hp");
PlayerKoks[id] -= 20;
}
else
{
ColorChat(id, BLUE, "Masz za malo koksu!");
}
}
case 2:
{
if(PlayerKoks[id] >= 35)
{
set_user_gravity (id, 0.75 )
ColorChat(id,RED,"Brawo. Masz mniejsza grawitacje przez 5sek.");
set_task( 5.0, "normalgrava", id + 666 );
PlayerKoks[id] -= 35;
}
else
{
ColorChat(id,BLUE,"Masz za malo koksu");
}
}
case 3:
{
if(PlayerKoks[id] >= 35)
{
set_user_maxspeed ( id, 1.3)
set_pev(id, pev_speed, pev(id, pev_speed) + 95);
ColorChat(id,GREEN,"Brawo. Jestes szybki przez 5sek.");
set_task( 5.0, "normalspeed", id + 666 );
PlayerKoks[id] -= 35;
}
else
{
ColorChat(id,BLUE,"Masz za malo koksu!");
}
}
case 4:
{
if(PlayerKoks[id] >= 50)
{
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje, odnowiles skille");
PlayerKoks[id] -= 50;

uzylreki[id] = false;
uzylzamrozenia[id] = false;
uzylduszka[id] = false;
uzylrespawn[id] = false;
uzyldysku[id] = false;
uzylapteczki[id] = false;
}
else
{
ColorChat(id,BLUE,"Masz za malo koksu!");
}
}
case 5:
{
if(PlayerKoks[id] >= 35)
{
PlayerKoks[id] -= 35;
set_task( 1.0, "losowanie", id + 666 );
}
ColorChat(id, BLUE, "Masz za malo koksu!");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}



Jakby co moge dac ci diablix sma na pw to bys poprawil ale nie udostepniaj bo wstyd bo troche bugow jest :)
jak sie naprawi to sie wyda wersje final :)


Jak się sprawdza komendą FL_CLIENT?
Nigdy tego nie robilem.

#5 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.05.2011 16:04

z tym może być problem?


public normalspeed(id){
id -= 666;

set_user_maxspeed ( id, 1.0)
ColorChat(id,GREEN,"Uuuu, Juz biegasz normalnie");
}

public normalgrava(id){
id -= 666;
set_user_gravity (id, 1.0 )
ColorChat(id,GREEN,"Przykro nam, skonczyla ci sie grawitacja");
}


I z tym:



case 1:
{
if(PlayerKoks[id] >= 20)
{
set_pev(id, pev_health, pev(id, pev_health) + 100.0);
ColorChat(id,GREEN,"Brawo. Zakupiles +100hp");
PlayerKoks[id] -= 20;
}
else
{
ColorChat(id, BLUE, "Masz za malo koksu!");
}
}
case 2:
{
if(PlayerKoks[id] >= 35)
{
set_user_gravity (id, 0.75 )
ColorChat(id,RED,"Brawo. Masz mniejsza grawitacje przez 5sek.");
set_task( 5.0, "normalgrava", id + 666 );
PlayerKoks[id] -= 35;
}
else
{
ColorChat(id,BLUE,"Masz za malo koksu");
}
}
case 3:
{
if(PlayerKoks[id] >= 35)
{
set_user_maxspeed ( id, 1.3)
set_pev(id, pev_speed, pev(id, pev_speed) + 95);
ColorChat(id,GREEN,"Brawo. Jestes szybki przez 5sek.");
set_task( 5.0, "normalspeed", id + 666 );
PlayerKoks[id] -= 35;
}
else
{
ColorChat(id,BLUE,"Masz za malo koksu!");
}
}
case 4:
{
if(PlayerKoks[id] >= 50)
{
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje, odnowiles skille");
PlayerKoks[id] -= 50;

uzylreki[id] = false;
uzylzamrozenia[id] = false;
uzylduszka[id] = false;
uzylrespawn[id] = false;
uzyldysku[id] = false;
uzylapteczki[id] = false;
}
else
{
ColorChat(id,BLUE,"Masz za malo koksu!");
}
}
case 5:
{
if(PlayerKoks[id] >= 35)
{
PlayerKoks[id] -= 35;
set_task( 1.0, "losowanie", id + 666 );
}
ColorChat(id, BLUE, "Masz za malo koksu!");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}



Jakby co moge dac ci diablix sma na pw to bys poprawil ale nie udostepniaj bo wstyd bo troche bugow jest :)
jak sie naprawi to sie wyda wersje final :)


Jak się sprawdza komendą FL_CLIENT?
Nigdy tego nie robilem.


if(pev(id, pev_flags) & FL_CLIENT){
//kod
}

  • +
  • -
  • 1

#6 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 16.05.2011 17:11

Dalem ci sma na pw bo i tak nie czaje sorka :)

Dodano 17 maj 2011 - 13:56:
Close napisalem temat o naprawe




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych