Jak w tytule, jak zrobić żeby i nekromanta i inna klasa mogli używać leczenia zmarłych.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Moc nekro także dla innej klasy.
Temat rozp.
Death_Player
, 09.05.2011 06:54
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.05.2011 06:54
#2
Napisano 09.05.2011 13:10
Biegły w diablo nie jestem, ale spróbuj tak:
W public RoundStart znajdź:
Pod tym dodaj:
W public CurWeapon na dole znajdź:
Pod tym dodaj:
W public select_class_menu(id, key) znajdź klasę która ma mieć wskrzeszanie i dodaj do jej case to:
W public RoundStart znajdź:
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
Pod tym dodaj:
if(player_class[i] == Nazwa_klasy) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
W public CurWeapon na dole znajdź:
if(player_class[id] == Nekromanta) g_haskit[id] = true
else g_haskit[id] = false
Pod tym dodaj:
if(player_class[id] == Nazwa_klasy) g_haskit[id] = true
else g_haskit[id] = false
W public select_class_menu(id, key) znajdź klasę która ma mieć wskrzeszanie i dodaj do jej case to:
g_haskit[id] = 1
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 09.05.2011 13:15
#3
Napisano 09.05.2011 20:59
A czy to się nie pogryzie jak będą używać tego 2 klasy naraz ?
Bo w swoim diablo chyba miałem tak samo i chyba to nie działało w pełni poprawnie.
Bo w swoim diablo chyba miałem tak samo i chyba to nie działało w pełni poprawnie.
Użytkownik Death_Player edytował ten post 09.05.2011 20:59
#4
Napisano 10.05.2011 05:33
Pogryzie się. Będzie działać tylko klasie, która jest druga w kolejności do ustawienia g_haskit.
No i w case:
Wtedy się nie będzie gryźć
if(player_class[i] == Nekromanta || player_class[i] == TwojaKlasa) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
if(player_class[id] == Nekromanta || player_class[i] == TwojaKlasa) g_haskit[id] = true
else g_haskit[id] = false
No i w case:
g_haskit[id] = 1
Wtedy się nie będzie gryźć
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych