człowieku nie chcę dla Ciebie źle, nie dałeś sma więc nie domyślę się co trzeba poprawić, po prostu z własnego doświadczenia dobrze Ci doradzam,
proszę:
public skilltree(id){
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new amunicja[70];
new tytul[25];
format(inteligencja, 64, "Inteligencja\y[Dmg czarow](%i)", player_intelligence[id]);
format(zdrowie, 59, "Sila\y[+HP](%i)", player_strength[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "Zrecznosc\y[Redukcja dmg](%i)", player_agility[id]);
format(kondycja, 59, "Zwinnosc\y[Szybkosc i zmniejszenie dmg czarow](%i)", player_dextery[id]);
format(amunicja, 69, "Amunicja\y[Masz wiecej amunicji w magazynku](%i)", player_ammopkt[id]);
format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", player_point[id]);
new menu=menu_create(tytul,"skill_menu");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, amunicja );
menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 0);
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public skill_menu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<60){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id);
}
case 1:
{
if (player_strength[id]<60){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id);
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<60){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id);
}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<60){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id);
}
case 4:
{
if (player_ammopkt[id]<60){
player_point[id]-=1
player_ammopkt[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom amunicji osiagniety")
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id);
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
ps. dawaj kod w tagach
[sma] [/sma]
Użytkownik gorusio edytował ten post 10.05.2011 17:59