Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bomb Explode 3 Sounds Pomóżcie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 SzoGRAT

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:63
  • Lokalizacja:kck
Offline

Napisano 06.05.2011 13:53

Witam mam problem. Mam plugin bomb explode 3 sounds chciałbym aby muzyka odtwarzała się od razu czyli 35 sekund przed wybuchem a nie jak to jest standardowo czyli 10. Pomóżcie +.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 06.05.2011 14:03


/* --| uEdka.com - zapraszamy! */

#include <amxmodx>

#include <csx>



#define PLUGIN "Bomb Explode 3 Sounds"

#define VERSION "0.3"

#define AUTHOR "Simivar"



public bomb_exploding () {

	new losowo = random_num(0,2)

	

	switch(losowo) {

		case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/packs.mp3")

			case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/packs1.mp3")

			case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/packs2.mp3")

		}

}

#define czas 35

//



//



new g_c4timer, pointnum;

new bool:b_planted = false;



new g_msgsync;



public plugin_init()

{

	/* --| Registering the plugin to show when you type amx_plugins.. */

	register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

	/* --| Registering a little cvar to see wich servers using this plugin */

	register_cvar( "be3s_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY );

	

	pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

	

	register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");

	register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");

	register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

	

	g_msgsync = CreateHudSyncObj();

}



public newRound()

{

	g_c4timer = -1;

	remove_task(652450);

	b_planted = false;

}



public endRound()

{

	g_c4timer = -1;

	remove_task(652450);

}



public bomb_planted()

{

	b_planted = true;

	g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);

	dispTime()

	set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");

}



public bomb_defused()

{

	if(b_planted)

	{

		remove_task(652450);

		b_planted = false;

	}

	

}



public bomb_explode()

{

	if(b_planted)

	{

		remove_task(652450);

		b_planted = false;

	}

	

}



public dispTime()

{

	if(!b_planted)

	{

		remove_task(652450);

		return;

	}

	

	

	if(g_c4timer >= 0)

	{

		if(g_c4timer > 13) {

			set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

		}

		else if(g_c4timer > 7) {

			set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

			if(g_c4timer == czas) {

				set_task(0.1, "bomb_exploding", 0)

			}

		}

		else {

			set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

		}

		

		ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

		

		--g_c4timer;

	}

	

}



public plugin_precache()

{

	precache_sound("misc/packs.mp3")

	precache_sound("misc/packs1.mp3")

	precache_sound("misc/packs2.mp3")

	

	return PLUGIN_CONTINUE

} 


  • +
  • -
  • 0

#3 SzoGRAT

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:63
  • Lokalizacja:kck
Offline

Napisano 06.05.2011 15:49

Niestety niedziała.. W ogóle nie odtwarza piosenek..
  • +
  • -
  • 0

#4 Rafal_94

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:383
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Woźniki
Offline

Napisano 06.05.2011 15:51

jak ja miałem taki problem (że mp3 nie chciało puszczac sie) to nikt nie pomogl az se darowałem
osobiscie uwazam teraz ze ten plugin był modny 2 lata wstecz a nie teraz - są rsy na kazdym serwie prawie, inne dzwieki i to zbedne
  • +
  • -
  • 0

#5 SzoGRAT

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:63
  • Lokalizacja:kck
Offline

Napisano 06.05.2011 20:47

Ale ja chce pomocy, zadecydowałem że nie chce Roundsoundów, tylko ten plugin.
  • +
  • -
  • 0

#6 Rafal_94

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:383
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Woźniki
Offline

Napisano 06.05.2011 21:15

to plugin przecież
w nim rsy ustawić musisz tylko i ścieżki do nich by odtwarzało bo taka rola pluginu rs nie? -.-
  • +
  • -
  • 0

#7 SzoGRAT

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:63
  • Lokalizacja:kck
Offline

Napisano 07.05.2011 08:49

Gościu o co ci chodzi czekam na pomoc a nie twoje zbędne gadania na temat RoundSound!
  • +
  • -
  • 0

#8 Rafal_94

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:383
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Woźniki
Offline

Napisano 07.05.2011 08:58

wybacz ja źle przeczytałem i na dodatek mi sie tematy pomyliły
/* --| uEdka.com - zapraszamy! */
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Explode 3 Sounds"
#define VERSION "0.3"
#define AUTHOR "Simivar"

public bomb_exploding () {
new losowo = random_num(0,2)

switch(losowo) {
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/packs.mp3")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/packs1.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/packs2.mp3")
}
}
#define czas 34
//

//

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
/* --| Registering the plugin to show when you type amx_plugins.. */
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
/* --| Registering a little cvar to see wich servers using this plugin */
register_cvar( "be3s_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY );

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
set_task(0.1, "bomb_exploding", 0)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/packs.mp3")
precache_sound("misc/packs1.mp3")
precache_sound("misc/packs2.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}

spróbuj to

Użytkownik Rafal_94 edytował ten post 07.05.2011 09:02

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych