register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF"); register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.05.2011 20:32
Witam mam pytanie za co odpowiada ta linijka?
#2
Napisano 04.05.2011 21:22
a powiedz mi do czego jest ci to potrzebne ?
#3
Napisano 04.05.2011 21:32
Zdaje mi się ze to odpowiada za dzięki przy podlozeniu bomby typu "Huaaa" dzwiek Dead'a. Po krótko chciałbym zmienić te dźwięki.
#4
Napisano 06.05.2011 03:47
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF"); - Wysyła dźwięk. register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5"); - Podczas rozbrajania paki. register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); - Przy śmierci. register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); - Zadawanie obrażeń. register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); - Aktualna broń. register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); - Nie wiem ale raczej Rozpoczęcie rundy.
Nie bardzo się znam na tym ale tak mi się zdaje .
Zdejmin te warny lub zablokuj mi konto!!! WCM!!!
#5
Napisano 06.05.2011 07:03
Broń boże tego nie usuwaj, To są Eventy, które wyłapują zdarzenia z gry.
Event - wydarzenie
Czyli wyłapujemy wydarzenie, aby wykorzystać coś w nim np: Muzyka, napisanie w say, hud, dodanie doświadczenia itp.
Event - wydarzenie
Czyli wyłapujemy wydarzenie, aby wykorzystać coś w nim np: Muzyka, napisanie w say, hud, dodanie doświadczenia itp.
Centrum-Gier.com
#6
Napisano 06.05.2011 09:17
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF"); - Jak sama Funcja wkazuje Event Rozbrojonej bomby
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5"); - W trakcie rozbrajania - tu jest ten pasek
register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); - Śmierć gracza - Dodawanie expa itp
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); - zadawanie obrażeń
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); - "mając broń"
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); - nowa runda.
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5"); - W trakcie rozbrajania - tu jest ten pasek
register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); - Śmierć gracza - Dodawanie expa itp
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); - zadawanie obrażeń
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); - "mając broń"
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); - nowa runda.
#7
Napisano 06.05.2011 15:22
Masz tu coś, co ci pomoże.
http://wiki.alliedmo...e_1_Game_Events
http://www.amxmodx.o...event&go=search
http://wiki.alliedmo...e_1_Game_Events
http://www.amxmodx.o...event&go=search
#8
Napisano 06.05.2011 19:20
Ok dzięki wszystkim już wiem o co chodzi. Reputacje lecą.