Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ColorChat scripting help


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#21 amxxmaster

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:207
  • Imię:Stad
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 04.05.2011 18:02

to co dal diablix dziala
#include <amxmodx>
#include <ColorChat>

public plugin_init(){
        register_plugin("affaf", "1.0", "gorus");
        register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); 
}

public PoczatekRundy(){
        new iPlayers[32], iNum;
        get_players(iPlayers, iNum);
        
        for (new i = 0; i < iNum ; i++){
                if (!(get_user_flags(iPlayers[i]) & ADMIN_BAN))
                        ColorChat(iPlayers[i], RED, "[INFORMACJA]^x01 Dzien ^x02 Dobry");
        }
}

a jak dodac dwie wiadomosci? bo wyskakuje blad bo proboje zrobic tak:
#include <amxmodx>
#include <ColorChat>

public plugin_init(){
        register_plugin("affaf", "1.0", "gorus");
        register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); 
}

public PoczatekRundy(){
        new iPlayers[32], iNum;
        get_players(iPlayers, iNum);
        
        for (new i = 0; i < iNum ; i++){
                if (!(get_user_flags(iPlayers[i]) & ADMIN_BAN))
                        ColorChat(iPlayers[i], RED, "[INFORMACJA]^x01 Dzien ^x02 Dobry");
                        ColorChat(iPlayers[i], RED, "[INFORMACJA]^x01 witam witam");
        }
}

i wtedy pisze ze error jakis :P a i czy da sie ze zamiast na poczatku rundy to przy spawnie gracza? (oczywiscie adminowi sie niepojawia)

#22 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.05.2011 18:05

#include <amxmodx>
#include <ColorChat>

public plugin_init(){
register_plugin("affaf", "1.0", "gorus");
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
}

public PoczatekRundy(){
new iPlayers[32], iNum;
get_players(iPlayers, iNum);

for (new i = 0; i < iNum ; i++){
if (!(get_user_flags(iPlayers[i]) & ADMIN_BAN)){
ColorChat(iPlayers[i], RED, "[INFORMACJA]^x01 Dzien ^x04 Dobry");
ColorChat(iPlayers[i], RED, "[INFORMACJA]^x01 witam witam");
}
}
}


Druga próśba (przez pw)

#include <amxmodx>
#include <ColorChat>

public plugin_init(){
register_plugin("affaf", "1.0", "gorus");
register_event("ResetHUD", "eventPlayerSpawn", "b");
}

public eventPlayerSpawn(id){
if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)){
ColorChat(id, RED, "[INFORMACJA]^x01 Dzien ^x04 Dobry");
ColorChat(id, RED, "[INFORMACJA]^x01 witam witam");
}
}

Użytkownik diablix edytował ten post 04.05.2011 18:07

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych