#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer") register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") } public t_win() { new rand = random_num(0,2) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/twinnar") // zmień tutaj na wlasna nazwe muzyki case 1: client_cmd(0,"spk misc/twinnar2") // jak wyżej case 2: client_cmd(0,"spk misc/twinnar3") // jak wyżej } return PLUGIN_HANDLED } public ct_win() { new rand = random_num(0,2) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar2") // zmień tutaj na wlasna nazwe muzyki case 1: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar3") // jak wyzej case 2: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar4") // jak wyzej } return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache() { precache_sound("misc/ctwinnar2.wav") // tutaj musisz podac precache_sound("misc/ctwinnar3.wav") // wszystkie precache_sound("misc/ctwinnar4.wav") // nazwy muzyczek precache_sound("misc/twinnar.wav") // ktore podales wyzej precache_sound("misc/twinnar2.wav") // aby mogly sie precache_sound("misc/twinnar3.wav") // one sciagnac return PLUGIN_CONTINUE }
Witam, oto plugin seby z wiaderka dot. roundsound, nie potrafie sam tego więc proszę was:
-gracz ma możliwość wyłączenia rs u siebie
najlepiej komendą /rs ; /rs on i /rs off też mogą być.
-po każdym wyłączeniu lub włączeniu u gracza tego informacja z colorchatem
-plugin ma być u gracza domyślnie włączony
-mile widziane połączenie muzyki tt z muzyką ct ; tzn że jeden swich(rand) wspólny a nie rozdrabnianie sie na muzyke ct i tt
Nie proponować mi ERS gdyż mam zamiar dalej przerobić ów plugin a ers to naprawdę duży problem miałbym tak przerobić, początkujący jestem, ucze się dopiero i lubie mieć zrozumiałe kody sma a tam to magia