5 sekund przed końcem rundy
Nenczoks 02.05.2011
Witam,
przeczytałem temat -> Pobieranie czasu rundy ( RoundTime ) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
i nie rozumiem tylko jednego. Jak zrobić, aby było 5 sekund przed końcem rundy?
Użyć zamiast w set_task'u 1.0 na 5.0?
przeczytałem temat -> Pobieranie czasu rundy ( RoundTime ) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
i nie rozumiem tylko jednego. Jak zrobić, aby było 5 sekund przed końcem rundy?
Użyć zamiast w set_task'u 1.0 na 5.0?
Adminek AMXX.PL 02.05.2011
Optymalny193 02.05.2011
nie
ponieważ to będzie na początku rundy
Od początku rundy 5sek i dana funkcja sie wykona
ponieważ to będzie na początku rundy
Od początku rundy 5sek i dana funkcja sie wykona
Nenczoks 02.05.2011
Ale jeszcze jest ten event ->
register_event("RoundTime", "eventRoundTime", "b");public eventRoundTime(id){}
diablix
03.05.2011
Może tak
EDIT: No teraz powinno działać
Użytkownik diablix edytował ten post 04.05.2011 14:05
register_event("RoundTime", "eventRoundTime", "bc");
public eventRoundTime(){
new iTimer = read_data(1);
new iRoundTime = get_cvar_num("mp_roundtime");
if (iTimer == ((iRoundTime * 60) - 5)){
client_print(0, 3, "Pozostalo 5 sekund do konca rundy!");
}
}
EDIT: No teraz powinno działać
Użytkownik diablix edytował ten post 04.05.2011 14:05
Gość_21977_* 15.06.2012
Spróbuj użyć natywu get_seconds_left ConnorMcLeoda, który po wywołaniu get_remaining_seconds() zwraca liczbę sekund do końca mapy.
Pozostały czas aktualizowany jest np. po podłożeniu bomby. Używam tego natywu z powodzeniem i problemów jeszcze nie zaobserwowałem.
secondsleft.inc 152 bajtów 31 Ilość pobrań
get_seconds_left.sma 1,95 KB 37 Ilość pobrań
Pozostały czas aktualizowany jest np. po podłożeniu bomby. Używam tego natywu z powodzeniem i problemów jeszcze nie zaobserwowałem.
secondsleft.inc 152 bajtów 31 Ilość pobrań
get_seconds_left.sma 1,95 KB 37 Ilość pobrań