Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

+ [Stary CoD] Moc UleczaniaJako oddzielny plugin

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 11.09.2011 14:35

Nie bić za kod. zrobiłem jak umiałem.
Stary:
Na początku pod definie dodajemy

 
native cod_medic(id,flaga)


przy klasie która ma mieć moc uleczania dodajemy

cod_medic(id,1)

dopisujemy do plugins ini Medyk_tf2.amxx
i Tyle ;)

co do Nowego Coda

w cod_class_endblemend(czy jakość tak) dodać
cod_medic(id,1)

a w disabled

cod_medic(id,0)


Jak działa:

gdy trzymając nóż nacelujemy na gracza z odpowiedniej odległości (10?) i przytrzymamy na nim "e" dodajemy mu HP. Dodane 10 hp daje nam 1 punkt w UberCharge, które w każdej chwili można zamienić na dodatkowe HP (klawiszem "x" domyślnie). Możemy naładować graczowi max 150 HP.


ni bić. jak coś nie działa pisać.

Załączone pliki


Użytkownik CheQ edytował ten post 13.09.2011 14:12

  • +
  • -
  • 3

#2 Hajmus

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:260
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 11.09.2011 15:12

Przyda się :) +
  • +
  • -
  • 0

#3 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 05.04.2012 09:57

To jest klasa ?:D

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 05.04.2012 10:15

To jest moc. Wgrywasz na serwerze jako plugin do pluginu klasy bądź silnika Oda dodajesz jedną linijkę ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 05.04.2012 11:23

codclass_medyk_s.sma(56) : error 017: undefined symbol "cod_medic"
Chyba nie tak ma to wyglądać ;D (cod nowy)
  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#6 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 05.04.2012 11:26

a dodałeś na poczatku

native cod_medic(id,flaga)

?
  • +
  • -
  • 0

#7 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 05.04.2012 11:47

ale mam nowego coda, a ten nativ trzeba w starym, czy w nowym też? jak tak, to popraw w opisie
  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#8 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 05.04.2012 11:54

tak trzeba i tam to zrobić.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych